onsdag, august 25, 2010

Å heisann, frøken Silvia...

Det har seg nemleg slik at eg i lengre tid har drøymt om å ha ei espressomaskin her heime. Eg leita opp ein god del informasjon om emnet på nett, og kom til at ei Rancilio Silvia kanskje kunne vere tingen, men eg syntest prisen var i drøyaste laget når det berre er eg som drikk kaffi her heime. Særleg dersom ein også skulle investere i skikkeleg kaffikvern, som eg forstod var alfa og omega for å få god kaffi ut av ei espressomaskin. Så kom eg på at eg kanskje kunne sjekke bruktmarknaden, og oppdaga at Rancilioen låg ute til salgs både tidt og ofte på finn.no. Men framleis var prisen litt for høg for min del. Heilt til mannen min kom over eit tilbod på ein svært lite brukt Rancilio + Rocky kvern til knallpris! Då var det berre å slå til!

Og i dag kom pakke på døra! Herleg!

Maskin og kvern vart vaska og deretter andektig plassert på toppen av oppvaskmaskina. Den ser då ikkje så verst ut, kva? Enn så lenge er den dessverre berre til pynt, for eg må få skaffa meg rensemiddel og gi både maskina og kverna ei grundig innvendig reingjering. Og så manglar eg mugge til melkesteaming, og ein pose duftande, nybrende kaffibønner. Når alt det er klart, er det vel berre å starte treninga, for eg har forstått at det krev litt innsats å lære å lage god espresso. Eg har funne ein god del lesestoff om dette, men dersom du har gode råd å gi, tar eg med glede imot dei! Så håper eg at vidunderet fungerer, og at eg snart kan leike kaffibar her heime! ;)

22 kommentarer:

  1. Gratla med ny espressomaskin!Tenker det kommer til å dufte deilig espresso hjemme hos deg.:)Så fin den er der den står med de fine tingene rundt seg.:)Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. åååååå......snakker!

    Så fint kaffestæssj du har også.
    MÅ bli bra, dette! =)

    SvarSlett
  3. Flott den der!
    Gratulere :-)

    SvarSlett
  4. Anonym9:34 p.m.

    Gratulerer :) Det er bare å begynne og øve seg. Jeg gleder meg til å komme og smake! :)

    E

    SvarSlett
  5. Kjempe flott den der.. Åj,så masse godt du kan lage nå. Heldige deg.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  6. Tillykke - tænk at have sin egen ekspressomaskine. Du er heldig. Det ser fint ud sådan som du har pyntet omkring maskinen.
    Knus MARIANNE

    SvarSlett
  7. Det ser superflott ut og jeg tror du skal bli riktig så dyktig i å lage din egen kaffe! Lykke til!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  8. Nei, nei nei;) Det er frekt! Vil ha en sånn.

    Godt valg Haust!

    SvarSlett
  9. grattis!! ser meget bra ut:)
    koselige mugger på toppen...

    og for et herlig innlegg under..

    klem K

    SvarSlett
  10. Mmmm kjenner kaffelukten... herlig. (: Gratulerer!
    Klem

    SvarSlett
  11. Mmmm, eiga kaffemaskin er så deilig! Ein herleg luksus!

    Her i huset blir vår Gaggia brukt mange gongar dagleg, med mannen som drikk utallige koppar espresso, og eg som er svææært kresen på mine variantar med mjølk i. :)

    Du får prøve deg litt fram for å finne rett kverningsgrad og kor hardt du skal presse saman kaffien for å få skikkeleg god crema. Når du har funne ut det, så skal det nok gå som ein draum å lage deilig espresso! Men kjøp gode kaffebønner! :)

    Når det gjeld mjølkesteaminga, kan det vere eit tips å bruke h-mjølk eller blanding lett/H, for å lettare få mjølkeskummet passe tjukt og fint. Så kan du nok etterkvart bruke berre lettmjølk om du vil. :)

    Ja, då er det berre å øve og nyte og kooose seg! Hugs å ha alltid ha ein liten bit mørk sjokolade til ettermiddagskosen! ;) Hihi...

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei - vi har en slik Rancilio + kvern hjemme - og gled deg til FANTASTISK kaffe:)

    Gratulerer:)

    Gode tanker fra Bente.

    SvarSlett
  13. Gratulerer!!!! Kjempefin:) Heldiggris!

    Nyt dagen, med deilig kaffe!

    SvarSlett
  14. Gratulerer :) Den var jo tøff ! Er veldig glad i kaffe jeg også , men har bare en espresso kanne for å sette på plata ( blir brukt hver dag ) . Jeg drømmer ;)

    Synes du har en fin fin blogg , og legger meg til som følger :) Gleder meg til å følge deg :)

    SvarSlett
  15. Åh, no vart eg misunneleg. Ei slik maskin vil eg og ha :)

    Kjempeflotte bilete forresten. Lykke til med kaffilaginga.

    Klem frå Siddismamma.

    SvarSlett
  16. Gratulerer med ny espresso maskin.
    Herlig med god kaffe!

    Hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett
  17. JEPP- jeg er missunelig ;-)
    Heldigen...thihi..

    Ha en flott kveld :) gode klemmer

    SvarSlett
  18. i see a wonderful coffee maker

    SvarSlett
  19. Hei,
    gratulerer med ny kaffemaskin. Vi oppgraderte akkurat fra en rancilio til et blankt vidunder (i følge mannen).
    Beste tips for god kaffe, er å kjøpe gode bønner. Det er mye dårlig gammel kaffe på markedet. Pass på at posen kaffen er pakket i har envegsventil. Ellers er det bare å prøve seg fram til man finner rett grad av kverning og riktig trykk for tamping. Moro er det:)
    Her har mannen startet sitt eget kaffebrenneri, og skal si det smaker!

    Lykke til

    og takk for hyggelig blogg.

    SvarSlett
  20. mmm så gott!
    jag e en riktig kaffeälskare så det e drömmen här hemma med.
    NJUT!

    Kram o trevlig helg

    SvarSlett
  21. Så kuult da! Veldig kuult at du fikk tak i en slik maskin etter å faktisk ha lett litt rundt. Så dukket den opp! Den så veldig profesjonell der den stod på kjøkkenet deres! Den kommer du nok til å få mye glede av.

    Liv

    SvarSlett
  22. Ja, NÅ kan du definitivt lage deg en deilig kopp chai latte med denne maskina i hus :D Vi tenkte på det samme selv men siden kjøkkenet vårt er så lite må vi nesten utnytte den lille benkeplassen vi har. Men en dag når vi eier et stort og lekkert hus derimot.....aaahhhh ❤

    Håper du får en fin helg og tusen takk for koselig hilsen hos meg :)

    SvarSlett