fredag, juli 16, 2010

Stort og smått

Stort:

17jul

Vindmøller i havgapet. Eg skal ikkje gå inn i debatten om vindmøller langs norskekysten, eg berre konstanterer at dei sanneleg er imponerande og elegante, der dei står. Eg har aldri vore på kloss hald med vindmøller før, men i dag fekk eg sjangsen, og knipsa dette biletet.


Smått:

17jul101

Det er kanskje lite samanlikna med vindmøllene, men det er likevel stort for meg:
Å finne den første Sarah Bernard-peonen i blomst i hagen vår. Denne har eg venta på! Og eg konstanterte raskt at vi må skaffe oss ein til. Slik at vi har ein å plukke i hus av, og ein som berre skal vere til glede utandørs.

16jul101

Eg har fleire små gleder i hagen, eg! Oldemorrosa (arvegods frå oldemor sin hage) har såvidt starta blomstringa si…

16jul102 
…og rosa Lykkefund, som klatrar på det nye gjerdet vårt, står med hundrevis av knoppar. No er det er liiiike før!

16jul 
Og denne favoritten smeltar hjartet mitt når den vandrar ned i trappa og viser den fine lilla fargen sin mot grå skifer. Sukk… :)

Mange små og store sommargleder altså! Håper du har hatt ein glad dag!

5 kommentarer:

  1. Nydelege bilete frå din dag..
    godt å sjå at de nyt sommaren :-)

    SvarSlett
  2. Så fine hagebilder - ser ut til at du har grøne fingrar! Mor mi er så glad i roser, og lykkefunn er no akkurat begynt å blomstre - den er eit syn! Gled deg til din begynner!!

    SvarSlett
  3. Hei Haust
    Ja, disse vindmøllene er enorme! Vi passerte en gang en slik vindmølle under frakt i Danamrk. Jeg ble overveldet over hvor stor en slik var der den trengte den kjøredoningen og krevde såååå mye plass på veien.
    Ingen blomster er vakrere enn selveste Sarah Bernard synes jeg.
    Har hatt en eneste en i hagen vår i sommer. Jeg har absolutt ikke grønne fingre. Naboen har så det flommer over av disse overjordiske plantene ( mener å ha lest at navent betyr overjordisk)
    Ha en fin sommerdag til deg og familien din!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  4. Så fine bilder!
    Og små gleder er vel så viktige som store! :)

    Eg har nokre peonspørsmål, som eg lurer på om du kan hjelpe meg med?
    I hagen min står det ein kvit peon (veit ikkje navnet), og den er heilt nydeleg, det er berre det at blomane liksom blir liggande utover! Eigentleg eit litt trist syn, for eg vil jo heller at dei skal strutte.. ;) Skal eg binde den opp på eit vis?

    Og så har eg såå lyst på fleire fine peonar i hagen. Har du tips? Kjøper ein dei som frø eller litt store? Kanskje eg må innom eit hagesenter igjen snart... :)

    Håpar du har ein fortreffeleg sommardag!

    SvarSlett
  5. Amo flores... estas estão especialmente lindas.
    Parabéns... seu blog é maravilhoso!
    I love your blog =D
    bjs
    http://larfamiliaecia.blogspot.com/

    SvarSlett