onsdag, juli 28, 2010

Sommar + saltvatn
 

Ei av dei beste sommarduftene som finst er salt sjøluft! Havet lokkar ein solfylt sommardag, og vi har tilbrakt mange stunder ved kysten og langs fjordane dei siste dagane. Derav denne lille biletkavalkaden. Skal det vere litt bølgeskvulp til, kanskje? Det finn du her. ;)

Ynskjer deg ein fin sommarkveld!

PS! Ta gjerne ein titt innom Haustbutikken, eg har nemleg lagt ut mange nye pungar siste dagane. Vil du ha oppdatering via facebook, finn du det her.

13 kommentarer:

  1. Så flotte glimt frå ditt liv!!
    Best å nyte sommaren medan den er her :-)

    SvarSlett
  2. Hærlige bilder :) Deilig å være ved havet på sommeren og kjenne den deilige havduften.
    Ha en fin kveld.
    Klæm

    SvarSlett
  3. Heia og god kveld! Så deilige sommer bilderdu viser! Gratulerer så mykje med 10 års bryllup dag! Vi har 4års bryllups dag i morgen! Tida flyr! Gleder meg til god middag og kake! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Anonym8:24 a.m.

    Åh... savner den salte havlukta. Helt enig at det er ei av dei beste duftene! Flotte bilder.
    E

    SvarSlett
  5. Sjøluft, måseskrik, bølger som slår mot land....priceless...:)

    SvarSlett
  6. Ååå, skikkelig flotte sommerbilder!

    SvarSlett
  7. Herlig med sommer, sol og sjø.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  8. Akkurat slik skal sommeren være...:)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for sist ja! Det var utruleg artigt! Eg synest navnet ditt virka kjent, men det tenkte eg var fordi det var eit navn i frå 'nærområdet'. Eg har leita som besatt etter parafrase-heftet mitt, men finn det ikkje. Eg hadde det for litt sidan, då eg var midt i maleperioda mi, men no er det søkk vekk... Det dukkar nok oppatt etterkvart reknar eg med.

    Det har no vore bra nydeleg langs fjordane her i det siste.:) Eg er heilt einig med deg i at dufta av salt sjøluft er noko av det beste.:) Ha ei god helg!

    SvarSlett
  10. Åååå! Säj mej, cyklade du helt till stan???? Kul att du tar dig tid till att sy! Vimplarna är bara helt SUPERfina!!! Gläder mig till att se mer av dig och dina verk!

    SvarSlett
  11. Åh minner, var i Ålesund/ Skodje i sommer!
    Selv om det regnet kattunger, var det en nydelig helg og likte cafên Invit svært godt :D
    Om min kjære vil flytte hjem med årene er ikke jeg vondt å få med!

    SvarSlett
  12. Guri så fine bilder! Det er virkelig vakkert dette landet vårt og det ser ut som dere har hatt en flott ferie! Og gratulerer med overstått bryllupsdag!:) Klem H

    SvarSlett
  13. Kjære Haust
    Herlige bilder og sommerstemning du har fanget inn! Likte så ekstra godt det første bildet med den sorte sykkelen.
    Sjøluft er virkelig sommer også er jeg så glad i å bare sitte å se på vannet. Det er akkurat samme følelsen som det å sitte å se inn i en peis for meg. Kan sitte bare å kikke leeeenge.
    Ha glade somemrdager!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett