mandag, juni 28, 2010

Vimpelfeber


Det var jammen kjekt å sy vimplar! Eg trur faktisk eg kanskje er i ferd med å få vimpelfeber. ;) Kjekt å boltre seg i fargar, setje saman nye og gamle stoff og sjå at kombinasjonane fungerer.

It is so much fun making bunting! I love choosing the colours, mixing old and new fabric and seeing that the combinations work well together.




Denne vimpelrekka har tatt vegen inn i Eplabutikken min, men eg var så fornøgd med fargane at eg er i gang med å sy ei lik til meg sjølv også. Og fleire variantar vert det sikkert etterkvart.

This bunting was made for sale, but I immediately started making another one for myself, as I like the colours so much.




Med eit foto frå i går, som var ein perfekt dag med god tid til å nyte livet i hagen, ynskjer eg deg ei god veke!

With this photo from yesterday, which was a perfect day with lots of time to enjoy life in the garden, I wish you a wonderful week!

12 kommentarer:

  1. Hei hei
    Nydelige. Syns og det var morsomt å sy vimpler men kanskje litt begrenset hvor mange vimpler jeg kan ha i huset. Men noen flere blir det nok.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Nydelige! Takk for eit puff bak til å sy nokre fleire;) Sydde ei vimpelrekke i presang, og så har det blitt med det. Men planer om bursdagsvimpler til oktober;)

    Ha ein fin dag vidrare!

    Marianne:o)

    SvarSlett
  3. Å, det tror jeg må være den nydeligste vimpelen jeg har sett! For en vakker farge- og mønsterkombinasjon!! Lykke til videre med vimpelproduksjonen :) Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  4. No har du snart overbevist meg om å gå igang eg også...
    Kjempefine vimplar. Eg har ei tulle som blir to i juli, så ei vimpelrekke i anledning dagen hadde vel vore midt i blinken. Får eg spørre kor store du lagar dei?

    SvarSlett
  5. Så sjarmerende du har det hjemme. Koser meg med dine flotte interiørbilder. Blåklokkebuketten i vinduet var helt nydelig. Skjønn kurvstol også, jeg har faktisk også en som jeg fant i en veikant. :)

    SvarSlett
  6. Kjempefint!!
    Måtte sola skine på deg og dine :-)

    SvarSlett
  7. Så fin den ble! Herlige stoffkombinasjoner! :)

    SvarSlett
  8. ååå..kjempe fin!

    SvarSlett
  9. ..Har vimpel-abstinenser selv om dagen..
    Har en i sikte inne hos Kaspara i herlige retro i turkis toner..

    Den du viser her oser det jo sommer av..
    NYDELIG..
    Flink du er til å sy..
    Skulle gjerne sydd en slik selv, men med mangel på de fargene jeg ønsker på vimplene får jeg bare vente :)

    Klem på deg

    SvarSlett
  10. Takk for god-ord, alle saman! :)

    Hyttehuset:
    Høgda på flagga er ca 18 cm, og snora er ca 330 cm. Lykke til med vimpelprosjektet ditt, håper vi får sjå det ferdige resultatet! :)

    SvarSlett
  11. Superskjønne! Jeg sydde en rekke til lillemor sitt rom, men ble ikke bitt av basillen. Men når jeg ser dine, får jeg lyst å sy mer:) Håper du har fine sommerdager!:) Klem Heidi

    SvarSlett
  12. Så fine de ble! Herlige farger. Og ja, eg vet det er lett å bli bitt av basillen ;) Endte opp med 6 meter vimpel forrige bursdagen her ;)

    SvarSlett