onsdag, juni 02, 2010

Uteplassen


Då vi kjøpte huset vårt, sakna eg ein skikkeleg uteplass i hagen. Her var grasplen over stort sett heile tomta, og første somrane sat vi og vagla på plenen (som forøvrig er ein smule kupert...) når det var vér til å sitje ute. Ting tar tid, og særleg når ein har småborn i huset, men etterkvart har både uteplass med belegningsstein og levegg komt på plass. I år får leveggen farge, og eg synest jammen det har blitt nokså bra! :)

Rundt uteplassen har vi rikeleg med løvetann og skvallerkål, men vi trivst likevel! Eg har eigentleg berre gitt opp å plukke med blomsterbed ettersom skvallerkålen tar knekken på det meste her, og satsar heller på roser og andre fine busker og tre. Gler meg til rhododendron, syrinar og magnolia får litt meir størrelse og fyller meir i hagen! Og så må eg skaffe med nokre store potter til blomstrar.

When we bought our house, I missed having a patio in our garden. We had to sit on our (quite uneven) lawn when the weather was good enough for outdoor meals. With small kids such projects can take some time, but finally our patio is finished, and I love it!

Now I’m looking forward to see the bushes and trees we have planted growing bigger. We’ve got roses, lilacs and magnolia, but they need some time to fill the garden. I also need to get some big flower pots for the patio.

Men tilbake til uteplassen. Møblane vi har her er ei blanding av bruktfunn og møblar frå Jysk. Eg må visst forresten sjå å få det store bordet vårt ut frå vinteroppbevaringa i kjellaren. Sommaren kom så brått på! ;)

The furniture on our patio is a mix of old and new.


Mot sør har vi fortreffeleg utsikt mot fjell og fjord. Og i bakkant veks rabarbraen. No er det straks tid for rabarbrapai, tenkjer eg...

To the south we have a view against the mountains and the fjord. Above the patio we have rhubarb growing. I think I’ll soon have to make rhubarb pie…


Årets nyanskaffelse på uteplassen er eit nydeleg bålfat. Gler meg til lune, vindstille sommarkveldar med flammar i bålfatet!

Jaja, det var uteplassen. Så får vi berre håpe at det vert vér til å bruke den. Det var meldt sol til helga, får satse på at dei har rett. :)

God onsdag til deg som er innom!

This year I have bought this beautiful outdoor fireplace. I’m looking forward to use it in quiet, warm summer nights!

Now you’ve seen our patio. I just hope there will be weather to enjoy it soon. They say there will be sunshine this weekend, I hope they are right. :)

Have a beautiful Wednesday!

27 kommentarer:

  1. Så fin uteplass dere har!! Virkelig koselig:)

    SvarSlett
  2. Så koselig dokke har fått det til! Og det bålfatet var berre lekkert:) Blir nokre herlige sommerkvelder der tenke e!

    Ha ein fin onsdag videre.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Hvor er det et smukt sted. Elegant, enkelt og stilfuldt indrettet med den allerskønneste udsigt. Hvor er du heldig. :)

    SvarSlett
  4. Først må jeg bare si at det bildet av blomstene under her var så nydelig. Markblomster er søte. :) Flott foto!

    Herlig uteplass dere har, kan tenke meg den er god å ha nå på denne tida når sommeren står i blomst. :) Flotte stemningsfulle bilder.

    SvarSlett
  5. Du er så flink til å få det fint rundt deg! Og eg må seie at eg misunner utsikta...! :)

    SvarSlett
  6. Nydelig uteplass! Det er få steder som er så vakre som nordvestlandet når det er knallvær! Savner Ålesund :-)

    SvarSlett
  7. Så fin uteplass. Stilig med den fargen på gjerde bak.

    SvarSlett
  8. Det var en herlig uteplass.
    Nydelig utsikt over fjorden, koselige møbler og ei flott bålpanne. Koselig å kunne sitte ute å kose seg med et lite bål i sommerkveldene.
    Ja det er ikke bare du som har gitt opp blomserbedd. Mye bedre med blomster i krukker og kasser har jeg funnet ut. En klarer ikke å holde tritt med ugresset likevel. Da må en ha tid til å gå å plukke ugress hver dag, og det har ikke jeg. Eller det har jeg ikke lyst til ihvertfall.
    Ha noen flotte soldager på den koselige uteplassen din :)

    SvarSlett
  9. Her ser det ut til å være duket for maaaange hyggelige sommerdager og sommerkvelder som blir til netter...:)

    Flott med den mørke leveggen.
    Kos deg..!!

    Hilsen Mariann

    SvarSlett
  10. Anonym2:20 p.m.

    Så fint det var blitt da! -og skvalderkålen sloss jeg med i går.. tilogmed under plastduken voks den..:( Ja vi får håpe det blir sol til helgen, nå regner det i allefall. God uke og god helg.
    JO

    SvarSlett
  11. Ting tar tid, men lækkert og koseleg har det blitt...
    Ho dukkar vel opp igjen SOLA før ho snur ;-)

    SvarSlett
  12. kjempe fin og sikkert lun uteplass.
    veldig fin den veggen.
    og den beliggenheten da.
    dere får virkelig nyte et vakkert stykke norge:)

    SvarSlett
  13. herleg uteplass de har!! lekkert med steinbelagt golv og bålfatet er supert :) håpar på mykje sol denne sommaren slik at de får bruka plassen mykje!

    SvarSlett
  14. Nydelig uteplass - og så flott utsikt.
    Vi har hatt bålpanne noen år, men jeg får alltid panikk for at vi skal sette naboens hun i brann, og derfor blir den sjelden brukt...

    SvarSlett
  15. Helt nydelig, og heeeeelt etter mitt hjerte. =)
    Takk for titten!

    Klemmer

    SvarSlett
  16. Kan vel ikke si annet enn- utrolig nydelig! Kjempefin utsikt og jeg synes dere har opparbeidet et flott uteområde- jeg drømmer også om bålfat- det ser så koselig ut;) Håper det blir masse godvær- sånn at du får brukt uteplassen mest mulig;)

    SvarSlett
  17. It looks beautiful and elegant. I wish you happy days with your family and friends in your patio.

    SvarSlett
  18. Så koslig det har blitt da!har du gjerde rundt heile eigendommen?vi har begynnt å fått opp gjerde no.etter mykje masing.hehe
    Guttane spring til kvar sin kant og ej etter.Mykje spennande å finne i garasja til nabon vettu;o)

    SvarSlett
  19. Thank you so very much for English summary.....

    SvarSlett
  20. Ingjerd11:46 a.m.

    Utrolig fint!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt duken?

    SvarSlett
  21. For en fantastisk uteplass dere har...:)!
    Ser veldig lun og usjenert ut!
    Ja, ting tar tid, her blir det ikke ordentlig hage før huset her oppgradet utvendig, og det blir ikke i år for å si det sånn;)

    Takk for alle fine ord hos meg,
    ønsker deg en herlig helg:)
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  22. Og du, ingenting er som å kunne nyte sjøen fra sin egen hage;)

    SvarSlett
  23. Hei hei, Så utruleg fin uteplass de har. Det er så godt å lese at ting tar tid hjå dåko også. Me gjekk i gong med å lage terasse i bakhagen for over ein månad sidan. Etter å ha fjerne det øvste laget med gras og ugras og fjerne ei gammal trapp har ikkje meir blitt gjort... Nå har eg i tillegg bestilt dukkehus til hagen, så eg burde jo jammen santen pushe på slik at terassen vert ferdig snart. Kos deg på plassen din!

    Ha ei flott helg, god klem frå Linda

    SvarSlett
  24. Takk for koselege tilbakemeldingar! :)

    Ingjerd: Duken er ein voksduk kjøpt på Stoff og stil for eit år eller to sidan. :)

    SvarSlett
  25. oh yes it looks great , enjoy the summer

    SvarSlett
  26. koselig!!! ser knallfint ut.
    så gøy med bålfat. det hadde vært gøy å ha hatt i hagen, stemning!!
    fortsatt fin helg
    klem

    SvarSlett
  27. Det är sååå fint, och den där färgen på staketet gillar jag!

    SvarSlett