torsdag, juni 17, 2010

Til samlinga mi…

I går var eg innom denne nydelege butikken, og der vart eg freista til å kjøpe med meg ei rosa kanne. Er ho ikkje fin? Eg har lett for å verte begeistra for kanner og er vel i ferd med å få meg ei lita samling, men det er slett ikkje dumt å ha fleire å velgje i, særleg no om sommaren. Den kvite skåla vart også med heim, skåler får eg visst heller ikkje nok av. :)

Yesterday I went shopping, and I bouhgt this beautiful pink pitcher. Isn’t it lovely? I have a growing collection of pitchers, and I really like having several to choose between. The white bowl also went home with me, I can’t get enough bowls either. :)

Her er ei av dei andre kannene mine i bruk på stovebordet. Nydelege knallrosa rhododendron lyser opp i stova. Rhododendron i denne fargen har eg ikkje sjølv, men eg er blitt lova eit rotskot av den, så om nokre år håper eg å kunne plukke den inn frå eigen hage.

This is one of my other pitchers, containing flowers on the coffee table. Gorgeous Rhododendron add colour to our livingroom.

Ha ein god torsdag!

14 kommentarer:

  1. Så fint du har det! :)

    Lurte nesten på å stikke innom deg ein dag tidligare denne veka, for vi var på Sunnmøre og alle kjente var på jobb.. Så tenkte eg at kanskje du var heime! :) -meeen så hadde eg ikkje nettilgang, og då vart det litt mykje tiltak og finne tak i deg, og så gjekk dagen, og så...ja, du veit, planar blir sjeldan noko av dersom ein berre tenker på dei!

    Kanskje ein annan gong? :)

    Ha ein strålande dag!

    SvarSlett
  2. Nydelig kanne og skål.
    Og en flott rododendro. Herlig
    Ha ei god helg :)

    SvarSlett
  3. Nylig hjem du har. Og ikke minst en nydlig samling av "ting du trenger" på kjøkkenbenken.
    Ikke lett å la være når man får dilla på no`.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Herlig rosa kanne og fine ting i nydleig farger!
    Fin stue du har, lyst og lett!
    Titt gjerne innom meg - om du vil..!
    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. Herlig bilder - liker fargene!
    Flott stue - så lyst og lett!
    Titt gjerne innom meg - onm du vil!
    Klem Ellen

    SvarSlett
  6. Veldig flott hus du har! Elsker å se på bildene dine. Ønsker deg en god helg i ditt deilige hjem.

    SvarSlett
  7. Du har det så fint. Jeg blir så inspirert!!

    SvarSlett
  8. Må man- så må man;) Jeg har også begynt å forstå at jeg bare må ha flere mugger- det er jo nesten finere med blomster i en mugge- enn i en vase;) Så fin stue du har- herlig vindu- og herlig med masse grønt utenfor;) Håper du har en fin kveld!
    Glemte helt å si at kanna var nydelig- herlig farge- og skjønn skål også;)

    SvarSlett
  9. Den rosa muggen var helt nydelig i fargen. En sånn en skulle jeg gjerne hatt!
    Award til deg hos meg, forresten. Vel fortjent:)

    Klem Ingrid

    SvarSlett
  10. Du fortjener jammen en kommenar fra en anonym, ivrig leser. Blir glad når jeg ser det er nytt innlegg fra deg. Du har den koseligste stua jeg har sett. Så lite høytidelig og så personlig. Jeg er glad i gamle møbler og å sette sitt preg på ting. Det har du virkelig klart. Jeg sluker bildene når vi får se litt av rommene også. Også så koselig at du ikke har et splitter nytt Ikeakjøkken eller en ny sofa. Kunne kommet med enda mer;-)
    God helg ønskes fra Jane

    SvarSlett
  11. Hei på deg! Så fin mugge og skål, jeg får tydeligvis heller aldri nok av slike, hihi... Nydelig farge på rhododendronen, jeg har skaffet meg en gul i år, men når den blomstret var den faktisk mer svakt rosa :) Men fin var den jo uansett! God helg til deg! Synnøve :)

    SvarSlett
  12. Kjempefint:)

    Nyyyt helgen,
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  13. Kjenner meg litt igjen der, har lett for å føle at eg "treng" ei ny kanne eller skål. Alltid kjekt å finne i skåpet iallefall...

    Koseleg med blomar på bordet, no håpar eg berre varmen kjem snart slik at rosebuskane spring ut i full blomst hjå meg.

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  14. Anonym8:38 p.m.

    Kunne skrevet under på Jane sitt innlegg! Kjempefine bilder - alltid! Liker gardinene dine på kjøkken!;-) God helg! Hilsen ingjerd

    SvarSlett