onsdag, juni 09, 2010

Kveld


Vi har travle, men kjekke forsommardagar. Det vert sanneleg ikkje kjedeleg med ungar i hus! :) Eg skal ikkje nekte for at det er godt når kveldsroa senkar seg og det vert heilt stilt i heimen. I kveld tusla eg meg ut i hagen i fred og ro for å hente inn ein ny bukett til bordet. Dei første lupinane var såvidt utspungne – endeleg! Lupinar er kanskje ei pest og ei plage ute i den norske naturen, men eg er glad for å ha dei på bordet mitt likevel. Og dominobrikkene som nokon har leika med her tidlegare i dag var så koselege å sjå på at dei får ligge litt til.

Nyt det som er att av kvelden! :)

Our early summer days are buzy, but good. It never gets boring with children in the house! :) But I will not deny that it is also wonderful when our home gets calm and quiet in the evenings. Tonight I went out into the garden to bring inside new flowers. The first Lupines of the year are blooming – finally – and I love having them on our table.

Enjoy what is left of this Wednesday in June! :)

7 kommentarer:

  1. Helt enig i at lupiner er koselige. De vokser overalt bortsett fra hagen min virker det som. Jeg er vel en av få ( iallefall ifølge mine venner og bekjente) som kjøper lupiner for å sette ned i hage. Og så kommer de igjen året etter engang!!

    SvarSlett
  2. Her har også lupinene kommet.
    Herlig å kunne fåtse i slike blomster om sommeren.
    Ha en riktig god dag :)

    SvarSlett
  3. fine, fine.....jeg har et par planter utenfor hagegjerdet....og jeg håper inderlig de sprer seg. =)

    Fine bilder hos deg.....som alltid =)

    SvarSlett
  4. Så nydelig kveldslys du har fanget i ditt kamera! Vi har også lupinene i hagen vårt. Sommer går altfor fort! Nyt de fine dagenen...

    SvarSlett
  5. Jeg syns de er nydelige jeg. Minner meg riktig meget om Norge og min barndom - herlig :-))

    SvarSlett
  6. Hei Haust
    Jeg ELSKER virkelig lupiner!!! Har mang en gang stoppet bilen og hoppet ut i grøftekanten for å plukke lupiner med hjem.
    Koselig dette hjørnet her!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  7. Ja lupinene er jo flotte og. Hos meg har de tatt over grønnsakshagen.....ja ja de får kose seg i år og! Go helg :-)

    SvarSlett