tirsdag, juni 29, 2010

Kortreist mat


Eg tar på støvlar og går ut i vått gras for å hente...

I put on my boots and go out in the wet grass to collet...



...tre stilkar knasande rabarbra. Av med støvlane og inn på kjøkkenet. Stilkane vert vaska, delt opp i bitar og putta i ei gryte saman med ein liten skvett vatn. Når rabarbraen har gått i oppløysing, tilset eg sukker og ein dæsj kanel.

...three stems of crisp Rhubarb. I leave the boots on the doorstep and go back into the kitchen where I rinse the stems, cut them up and put them in a casserole with a little bit of water. Then the Rhubarb is soft, I add some sugar and cinnamon.


Så har eg verdas beste syltetøy til brødskivene mine! Dette er sanneleg kortreist mat! :)

Now I have the best jam in the whole wide world for my bread! Locally produced indeed! :)

8 kommentarer:

  1. Nydeleg............. :-)

    SvarSlett
  2. Nam:) Kanskje jeg skal gå ut og plukke litt i hagen jeg og. Det er jo så mye godt man kan lage:)

    SvarSlett
  3. Underbara bilder! Rabarbersylt låter såå gott!

    Ha en fin dag!

    Kram Camilla

    SvarSlett
  4. Så enkelt, så godt og sååååå hverdagsluxus! =)
    Deilige bilder.

    SvarSlett
  5. Mmm, sommerlig og godt!!

    SvarSlett
  6. Yummy! That sounds delicious!

    SvarSlett
  7. Åh...vatn i munnen!! ;)

    Neste år reknar eg med at rabarbraen min har funne seg til rette i hagen også... I år (etter at den vart planta om frå ein venninnehage) har den berre bidratt med blomar. Eg lengtar etter rabarbragraut, rabarbrapai, rabarbrasyltetøy...osv.. :)
    Heldige du!

    Ha ein deilig dag!

    SvarSlett
  8. Det så herlig ut!Godt å være litt selvhjulpen med litt ifra egen hage.Fine bilder du viser.
    Jeg fikk vann i munnen av syltetøyet ditt.Mmm...Det så godt ut.
    Klem fra Monja

    SvarSlett