onsdag, juni 23, 2010

Hm...


Eg spekulerer på om eg snart skal finne fram kvit spraymaling og gjere eit forsøk på å friske opp denne korgstolen ein smule. Stolen er eit grøftekantfunn frå nokre år tilbake, og den er heilt super, bortsett frå at sidene og baksida er delvis grønmalt...! Det ville gjort seg med ein liten makeover, så eg trur eg må skride til verket - snart. Må berre psyke meg opp litt til først! ;)

I am wondering if I should dig out the white paint and give this wicker chair a little makeover. I found the chair along the road a few years ago, and I love it – except from the green colour at the sides and on the back! I’ll see if I can do something about it in the near future!

10 kommentarer:

  1. Syns det var litt kuuult at den var litt falma eg... hihi

    Ha en fiiiiin St.hans :)

    SvarSlett
  2. Det blir nok knallfint! Hvem kvitter seg med en sånn fin stol??
    Heldig du.

    SvarSlett
  3. ..Jeg fant en slik stol for et par år siden på loppis..Og den var mørkegrønn..
    Jeg tok fatt i sprayboksen og på et blunk ble stolen hvit..
    Gikk kjempe fort :)

    ..Nydelig stol uansett :)

    Kose deg videre idag.

    Og takk for titten :)

    SvarSlett
  4. Hei. Jeg spraylakkerte mine gamle korgstoler her om dagen.Tror jeg kjøpte dem for over 20 år siden..., så de trengte en finish.
    Kjempefint bilde forresten ;-}
    Ønsker dere en fin St.Hans!

    SvarSlett
  5. Så herleg den var! Syns den hadde si sjarm slik den var også, men trur den kan bli fin med kvitspray også!

    God jonsok:)

    SvarSlett
  6. Har en nesten maken på loftet som har ventet lenge på litt reparasjon og maling. Ble fristet til å begynne nå :O)

    SvarSlett
  7. Det er jo en flott stol. Sikkert fint å få den hvit. Men litt arbeidsinnsats kreves det nok. Lykke til :)

    SvarSlett
  8. Reknar med at den alt er blitt kvit? ;-)
    Ha flott Jonsokdag!!

    SvarSlett
  9. Heisan! Den fine stolen blir nok ekstra fin med litt hvitmaling! Så fin blogg du har og så mye fint du lager!! Kommer tilbake. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Ha en kjempefin dag!

    SvarSlett
  10. Det kommer nok til å bli kjempefint. Det er vel bare å hoppe i det.
    :) Susanne

    SvarSlett