tirsdag, mai 18, 2010

Og slik vart det.


Etter pussing, grunning og maling av spisebordet vårt, er dette resultatet. Det er jammen ein del arbeid å male eit slikt møbel, men eg synest det var verd innsatsen. Eg vert eigentleg meir og meir fornøgd kvar gong eg kastar eit blikk på det. Heldigvis. :)


Eit ekstra pluss er at dei fine bordbeina kjem litt ekstra fram no når dei er kvite. Er dei ikkje flotte? Legg også merke til dei fjonge og litt uvanlege støttebeina midt under bordet (du ser dei dersom du ser godt etter på det øvste biletet).

NO kan eg bruke bordet utan duk! :D

…og dersom du lurer på korleis det såg ut før (utan ileggsplate), ser du det til dømes her.

13 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble...
    Ønsker deg en flott dag.

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Kjempefint bord! Og utruleg koseleg spiseplass! :)

    Sjølv juksa vi litt forrige gong vi pussa opp eit litt stort møbel (eit gammalt skap), og gjett om eg angrar!! Trur nesten vi må gjere heile jobben på nytt for at det skal bli skikkeleg fint...

    Ønskar deg ei god veke!

    SvarSlett
  3. Så lekkert det ble og for en flott spiseplass du har.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  4. Så flott det ble. Men kan tenke meg det er litt av et arbeid.
    an få et stort mørkt mahognibord, tror det er mahogni. Men det syns jeg blir alt for mørkt her. Og jeg vet ikke om jeg orker den jobben det sikkert er å pusse det og male. Må nok tenke litt mer på det.
    Men hvordan er det med flekker? Setter det seg ikke fort flekker av feks kaffe på et slikt bord?
    Kos deg med bordet og vær stolt av innsatsen :)

    SvarSlett
  5. Takk, alle saman! :)

    Fjordheim: Sofabordet vårt er også kvitt, og har vore det i nokre år no. Så langt har eg ikkje vore plaga med kaffiflekkar, sjølv om det står kaffikoppar der dagleg. Har måla med glandgrad 40, så det er lett å vaske det. Det vert litt hakk og striper med tida, men det er berre sjarmerande synest eg. Vert det for ille får eg ta eit nytt strøk. :) Las forresten i bloggen til FruFly at ho hadde måla eit spisebord med golvmaling, det held seg nok enno betre. Smart tips - som eg dessverre las litt for seint. ;) Lykke til med evt. nytt bord!

    SvarSlett
  6. knallfint det ble.
    og så mange søte stoler du har rundt bordet.

    SvarSlett
  7. hei hei.
    såå lekkert bordet deres ble nå,stilig med de bena under bordet,nesten som et par balett bein..ler.
    nydelig utskjæringer her.
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Heisann, artig å sjå kor fint det gamle bordet fra svigermors vaskekjeller vart!Jammen bra du tok deg av det, ellers hadde det nok havna på Bi.....!Du er flink!
    Eva

    SvarSlett
  9. Det ble nydelig- og det skapet du har er bare såå fint- og nå hang det jo enda bedre sammen;) Har en gammel sjenk på kjøkkenet- og må si jeg ble fristet til å male den nå;)Veldig flott med den sorte stolen som en kontrast;)

    SvarSlett
  10. Dette vart veldig bra..
    Eg også syns den svarte stolen var tøff saman med det kvite..

    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  11. Dette vart veldig bra..
    Eg også syns den svarte stolen var tøff saman med det kvite..

    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med strålende flott arbeid - SÅ fint bordet ble! Ja, de bena OG støttebena er prikken over ién! Jeg liker så godt at du har forskjellige stoler til - DET er storveis fint altså!!
    Bloggen din er et funn - herlig lekent og vakkert - deg skal det bli gøy å følge videre!!
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  13. Fantastisk flott!!! Syns det er så lekkert med de ulike stolene dine. Ha en herlig våruke! :)

    SvarSlett