torsdag, mai 06, 2010

Morgonkaffi


I dag har eg kosa meg med årets første morgonkaffi på trappa! Litt kjøleg var det, men med sitjeunderlag av ull og eit pledd over beina gjekk det absolutt an! Så fekk eg nokre minutt med kaffien og sol på nasen medan Minsten pusla rundt meg med spann, spade og småstein.

Den tøffe koppen fekk eg forresten av ei god veninne til jul. Den ser ved første augekast ut som ein eingongskopp, men er laga av porselen (dobbel vegg) og har silikonlokk. Supersmart, stilig - og perfekt når eg vil ha med kaffien utfor døra! :)

Ha ein fin dag, håper du òg har sol der du er!

12 kommentarer:

  1. Nydelege kvardagsglimt :-)

    Krusa di liknar på den eg fekk i give away med Åpent hus..
    Veldig smart og er mykje i bruk..

    Ha ein vakker vårdag!!

    SvarSlett
  2. Herlig med kaffe på trappa! Og koppen er så stilig! Ü
    Ha en superfin dag!

    SvarSlett
  3. Den koppen høres perfekt ut. For en original gave!

    Så fine snøklokker. God torsdag!

    SvarSlett
  4. Hei du!

    Morgenkaffen på trappa er noe av det beste med denne årstiden! Et stille kvarter med kaffekoppen er en himmelsk start på dagen. Ikke rart mann våkner til liv på denne tiden av året!

    Jeg elsker den koppen og har lenge tenkt at en slik må jeg ha. Tror jammen jeg skal se etter en slik på nettet nå jeg.... Perfekt for morgenkaffe på trappen er den i allefall ♥

    Ønsker deg en strålende dag!
    I morgen er det jo helg igjen!

    klem,Lene

    SvarSlett
  5. Den koppen er så stililg! Tenkte å kjøpe slik til søster, ho blir 35 år på søndag. Veit du kor e får kjøpt den? Ka merke er det?

    Deilig med morgonkaffe ute da:)

    Ha ein fin torsdags ettermiddag!

    SvarSlett
  6. heo.
    å dette så kjempe koselig ut,nydelig kopp,det er såå koselig å kunne sette seg ut å nyte nå,
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Åh! Den koppen var råkul. Nesten så jeg må begynne å drikke kaffe bare for å kose meg på trappa med en slik.

    SvarSlett
  8. Åh! Den koppen var råkul. Nesten så jeg må begynne å drikke kaffe bare for å kose meg på trappa med en slik.

    SvarSlett
  9. Det kruset er superfint! Har sett det med mønster og, knallekre. <3 Nyt morgonkaffien!

    SvarSlett
  10. Hei!
    Skjønn blogg du har :)

    Vet du hvem som lager disse koppene? Utrolig tøffe! Har fått forespørsel fra kundene i butikken på dem. Vurderer å ta de inn - må jo få de ut til folket!

    Håper på svar.

    Hilsen Monica
    2 i Spann

    SvarSlett
  11. Monica: Eg veit i alle fall at koppen kan kjøpast her:
    http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?pushId=A_FURN_DINNERWARE&itemCount=10&selectedProductSize=&id=14780340&startValue=41&itemdescription=true&selectedProductColor=&sortProperties=%20subCategoryPosition,%20product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=63&color=&parentid=A_FURN_DINNERWARE&navAction=poppushpush&sortby=&prepushId=&popId=APARTMENT_FURNISH&availableOptions=availableOptions

    Grusomt lang link, ja...! :)

    Sagaform har også tilsvarande koppar med mønster, desse såg eg bilete av her:
    http://apenthus.blogspot.com/2010/03/blogglotteri.html

    Lykke til med jakta på koppen! :)

    SvarSlett