lørdag, mai 29, 2010

Eg måtte berre...


...svippe innom Tante Bruun i dag. Eg var innom bloggen deira i går og såg at dei har fått inn saker og ting frå Pip Studio, og denne skjønne skåla måtte eg berre ha.


Fin, kva? :)


Og så har eg eit spørsmål til dykk på laurdagskvelden. Er det nokon av dykk som kan fortelje meg kva slags raring dette er? Vesla kom att med den frå fjøra her eine dagen, og eg har i alle fall aldri sett denne typen skjell før! Det minner litt om kamskjell i fasongen, men overflata er så rar (…og fin)! Hadde vore artig å finne ut kva det heiter. Marinbiolog, anyone? ;)

Ha ein finfin laurdagskveld!

13 kommentarer:

  1. En utrolig nydelig skål. Kunne tenke meg mange av de.
    Ha en fin kveld

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Fiiin skål! Og artig skjell, som sikkert denne dama kan hjelpe med http://skrekkoggru.blogspot.com/
    Hun er marinbiolog!

    God helg til deg også:)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  3. Hmmmm... Fekk meg litt av ei aha-oppleving no i kveld!!! Eg har trudd at du har budd Hordaland eller Rogaland! Kvifor det, skal tru???? Men så las eg altså at du hadde svippa ein tur innom Tante Brun, og då forstod eg at du er nærare enn som så, ja... Artig!

    God kveld til deg og dine!!!

    SvarSlett
  4. Porselenet frå Pipp design er berre så skjønt at det skal godt gjerast å gå forbi utan at noko blir med heim. Det skjellet har eg sett liknande av før, men aner ikkje kva det er, finnest i alle fall ikkje ange av dei på desse kantar. Spent på kva det er, så det å du dele med oss:-)

    SvarSlett
  5. Takk for fin kommentar hos meg! Du tek så flotte bilder sjølv, så eg blir så glad når du gir slik tilbakemelding på mitt! (og eg er jo sjølvsagt ganske fornøgd med bildet sjølv, på trass av det irriterande svarte hårrusket som har snike seg inn...) :)

    Syns den nye skåla di var herleg, og gler meg til neste gong eg er i traktene og kan stikke innom tanta.. ;)

    Lukke til med oppklaringa av det noko eksotiske skjellet... Moro å finne nokre mysterium i fjæra!

    Håpar du har ein fin kveld!
    Share the moment!

    SvarSlett
  6. Nydelig den skåla du har kjøpt deg. Har sett på slike selv også, men har ingen enda. :) Artig skjell, har ikke sett slike før jeg heller.

    SvarSlett
  7. Dei skålene er nydelige.
    spennende å høre om du finner ut av det skjellet.
    Ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  8. Så flott skål skjønner du måtte ha den :-)
    Har ikke peiling på skjell....lykke til!

    SvarSlett
  9. Ein fantastisk flott serie med kopper og skåler som har kome! Eg må nok berre eg også etter kvart. Denne var aldeles nydelig!

    Ha ein fin dag i sola!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  10. Hei! Skålen er vakker!! Hadde litt musikk jeg hadde lyst til å dele med deg. Du er jo så flink til å dele favoritter med oss, så her er en passende søndagslåt ;) fra meg. Denne likte i hvert fall jeg å høre i dag. Tenkte jeg kunne dele den med deg og håper jeg gjør det riktig når jeg kopierer inn dette: http://open.spotify.com/track/1CZmenk6c2AnwhRtV026ce Ønsker deg og dine en fortsatt nydelig søndag! Klem

    SvarSlett
  11. Anonym7:19 p.m.

    Er det ikke en litt stor østers da? Nydelig blogg du har! Hilsen Ingjerd

    SvarSlett
  12. Stilig skål..
    Kjekt med noko nytt innimellom også..

    Ha ei vakker veke!!

    SvarSlett