mandag, mai 31, 2010

Dagens kaffe...



Eg prøver ut ulike sortar kaffe. Spanande! Oftast drikk eg vanleg filterkaffe (eller evt. ein latte laga med Bialettien og melkeskummar), men innimellom er det koseleg å skeie ut med fersk spesialkaffe til presskanna. Ein pose nykverna kaffe duftar himmelsk!
Så langt er Blå Java ein favoritt, men den siste eg kjøpte, Monsoon Malabar, er heller ikkje verst når eg berre laga den sterk nok. Neste gong trur eg at eg vil prøve denne.

Har du ein kaffefavoritt?

7 kommentarer:

  1. Åh, nå fikk jeg lyst på kaffi! Så fine og stemningsfulle bilder.
    Jeg liker også best kaffi fra Bialettien, men til bursdagen min fikk jeg en Nespresso maskin.
    En god kopp kaffi i ein fin kopp er hverdagslykke.
    Ha en fin uke!
    Klem, Sølvi

    SvarSlett
  2. Eg er ingen kaffidrikkar...trur eg er blant dei kresnaste i verda i så fall! Hihi! Her er det berre milde, gode variantar av kaffe latte som går ned, og aller best blir dei på verkeleg gode kaffibarar! :) Men heldigvis har vi ei flott Gaggiamaskin, der vi kan trylle fram såå mykje godt! Eg må berre øve-øve-øve... ;) Ja, så her er det espressokaffe som gjeld, og då prøvar vi ut ulike variantar.

    Forresten, får stadig lyst på kaffe når eg kikkar innom her! ;)

    Ha ei strålande veke!

    Hihi - no såg eg kodeordet passa så godt her inne! : t r a l l

    SvarSlett
  3. Jeg kjøpte meg ei nett lita presskanne fra Ikea for 14 dager siden for å bruke til teen min. Så langt er den bare blitt brukt til kjærestens kaffe *lol* Jeg drikker desverre ikke kaffe så noen gode tips til deg har jeg ikke. Den lille blå Pip-skåla du har kjøpt deg står hjemme hos meg også forresten. Jeg synes de var så skjønne ❤

    Håper du får en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Stemningsfulle bilder- og jeg er desverre ingen kaffeekspert- liker god kaffe- men her er det som regel vanlig traktekaffe og cappucino fra pose....kjenner meg litt flau ja;) Eller kanskje det heter enkle gleder;) Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  5. Jeg er kaffenerd!
    Aller aller best liker jeg italienskbrent espresso med en liten dash fløte i.

    SvarSlett
  6. ....duften av kaffe er fantastisk!!!! blå java -ja takk.

    Er jeg på kafe bestiller jeg ofte cappuccino -smaken minner meg om roma. Så da kan jeg dagdrømme litt mens jeg nyter en herlig kopp...

    Det ligger en award til deg inne hos meg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg fikk også lyst på kaffe nå! Har lyst på en kaffemaskin selv, men den står visst langt ned på lista etter tørktrommel og slike kjedelige ting.... Kos deg med kaffe-utprøvinga! Og ha en fin dag Ü

    SvarSlett