mandag, april 05, 2010

Påskelitteratur


Det er kjekt med litt lesestoff når ein har ferie, så det passa bra at eg var så heldig å få eit gåvekort i Bokklubben i god tid før påske. Eg skunda meg å bestille ei av bøkene i ønskelista mi (eg har ei laaang ønskeliste liggjande på capris.no!), og den har eg kosa meg med innimellom no i påskedagane.

Boka heiter "the comforts of home", og er berre nydeleg. Den er ei inspirasjonsbok som skal gi idear til korleis ein gjere heimen koseleg og komfortabel - utan å måtte blakke seg. Akkurat slik eg likar det! ;) Nokre av bileta har eg sett før, men ikkje så mange at eg synest det er plagsomt. Og eg blir i alle fall inspirert, både av tekst og bilete!


Den lille buketten som står på kjøkkenbordet vårt vart levert til meg av ei barnehand i går, og må vel absolutt seiast å vere heilt i tråd med bodskapen i den nye boka mi! Heilt gratis, og med massevis av sjarme! :)

5 kommentarer:

  1. Nydeleg!!
    Nyt dagen :-)

    SvarSlett
  2. for en søt bukett!

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som ei bok etter min smak og det enkleste er som ofte det vakreste:)
    Har ikke blitt så mye lesing på meg i påsken, mest strikking.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  4. Kose deg med lesing!! Kjekt med inspirasjon! Håpe dokke he hatt ei superflott påske! No e våren kommen på virkelig!

    SvarSlett