tirsdag, april 06, 2010

Orkidé


Orkidéen er blitt nokså vanleg rundt omkring i alle heimar, og det er jammen ikkje rart at den er så populær! For ein og ein halv hundrelapp har ein eit vidunderleg blomsterflor som varer - og varer! (Dei flinke får dei til å blomstre att også, gode tips for å få det til vert mottekne med takk! ) Og den er då berre fantastisk vakker!


Eg har oftast brukt å kjøpe den kvite varianten, men denne gongen vart det ein med litt meir farge. Det trengst etter den lange, kvite vinteren vi har hatt! :)

PS! Eg brukar forresten å "sleppe laus" orkidéane mine, eg synest dei skal sleppe å stå fastklemt med ei klype inntil ein pinne. Dei er mykje flottare i fritt svev! ;)

19 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder!

    Takk for det, e kjem meg;) hehe
    Bra å ha ein inspirator som deg!

    Ha ein nydelig dag, vi har kost oss ute, no skal det vaskast!

    SvarSlett
  2. Veldig fin blogg du har :) jeg er innom deg rett som det er. Jeg har ikke noe blogg selv men skulle gjerne hatt det. Jeg er hjemme med jenta mi som nettopp er blitt 7 mnd. Hadde vært kjekt å hatt en blogg å sysle med...meeen anyway, kjekt å lese din!!
    Når du "slipper orkideene fri", kommer de ikke til å "legge seg" da etter en stund??? Henge nedover lksom....??
    Ha en fin dag!! ;)

    SvarSlett
  3. har også planer om å kjøpe meg en orkide.har knytt fast spisestuestolane no så det er einaste plassen ej tryggt kan sette fra meg en blomst.hehe.
    Ha en fin dag!klem k

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelege kommentarar! :)

    Hilde: Orkideane heng nok litt meir ned, men det synest eg ikkje gjer noko. Mine har i alle fall aldri lagt seg langflate, og eg synest dei ser meir naturlege ut når dei svever fritt. :)

    ...og så må du seie frå dersom du lagar deg blogg, slik at eg kan titte innom! :)

    SvarSlett
  5. Slipp orkideene fri det er vår!! :) Nydelig blomst.

    Ønsker deg en flott ny uke!

    SvarSlett
  6. Så kuult bilde det nederste. Og med en globus slår det aldri feil!!

    Du er flink til å ta bilder!
    Ha en fiiiin dag!
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  7. Flotte bilder av vakker blomst. Det er så utrolig kjekt at de står så lenge! Jeg er ingen kunstner med orkideer, men de kommer igjen hos meg. Noen etter noen mnd., mens det kan ta opp til et år med andre. Jeg glemmer å vanne de, kanskje det er et triks ;)

    SvarSlett
  8. Nydeleg blome og fredeleg og vakkert bilete.

    SvarSlett
  9. Så vakkert :-) Og så god ide å "slippe løs" orkideen da- det skal jeg jammen meg gjøre med mine også :-)

    Ha en flott dag videre :-) klemmer

    SvarSlett
  10. nydelig!
    jeg liker også "å slippe løs" mine :)

    fin kveld til deg,
    klem

    SvarSlett
  11. Orkideer er nydelige planter.
    Jeg bruker bare å la dei stå i et nordvent vindu, og dei kommer ofte med blomst igjen etter ei stund.
    Er ikke noe særlig flink med blomster, men orkideene overlever. Sikkert fordi jeg glemmer å vanne.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  12. Den var kjempefin..
    Har 10stk som står med blomster akkurat no..
    og nokre som eg ventar på skal kome igjen :-)
    Nokre gongar kjem dei igjen fort, andre gongar kjem ikkje dei igjen same kor lenge eg ventar,,

    SvarSlett
  13. De er bare nydelige og flotte bilder du har tatt. Jeg er ikke flink til å få de til å blomstre på nytt igjen, så jeg har desverre ingen råd der.
    Tirsdagsklæm

    SvarSlett
  14. Sukk.. jeg har 4 orkideer og alle er mer eller mindre døende tror jeg... De har stått og stått med et lite håp om at de kan spire atter en gang. Men tror jammen håpet begynner å forsvinne. Noen spreke tips om å få liv i dem igjen?

    SvarSlett
  15. heldigen du som har pinnekjøtt til helga da...:) vi er veldig gla idet her i fam...
    mange fine og koselige innlegg her siden sist!!
    god uke
    klemmer

    SvarSlett
  16. Så fine bilder du tar. Likte godt det nederste bildet med hylle, globus og hele sulamitten. Herlig!!!

    SvarSlett
  17. Nydelig orkide & bilder. Kjempefin globus med herlig blåfarge;) Jeg har masse orkideer. De fleste blomstrer igjen og igjen- med litt tålmodighet. De liker ikke å stå for lenge i direkte sol- og ellers så holder jeg dem en stund under springen innimellom. I det hele tatt en veldig lettstelt plante. Jeg klipper av blomsterstenglene når de er avblomstret. Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  18. Nydelig!

    Gud visste hva han gjorde, da han skapte denne ;)

    <3 Kathrin.

    SvarSlett
  19. urimeligt smuk er den fine blomst!

    dejlig weekend til dig, KH Karen Marie

    SvarSlett