søndag, april 11, 2010

Blopp...

Å, så glad eg er i havet sine fargar! Turkis, blå, grøn, blågrøn, djup petrol, lys aqua...! I dag har eg hatt god anledning til å studere desse fargane, for vi har vore ein tur og helst på denne karen. Kjekt med ein roleg søndags ettermiddag på Atlanterhavsparken! Spesielt fascinert er eg over sildestimen som går i ein av tankane der; blinkande sølvfisk i flokk og fylgje, stadig på veg vidare gjennom turkis vatn. Utruleg vakkert!

Eg har hatt ein flott søndag, med andre ord! Kva har du brukt søndagen din til?

12 kommentarer:

  1. Havet är så vackert,
    så trevlig blogg jag hittade:)

    Allt gott!
    kram Annaleena:)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Dagen idag har gått med til beising. Er det opphold vil vel de fleste helgene gå med til det.
    Men koselig det.

    Ha en fin søndag.

    Tove

    SvarSlett
  3. Hei hei. Det er noe fasinerende med havet. Mystisk og flott, og til tider hemlighetsfullt.
    Dagen vår har vært på innendørs fotballbane, da guttene i huset har vært på cup.
    Ha en trivelig kveld.

    SvarSlett
  4. Spennende med livet i sjøen. Må nok prøve å komme en tur innom et slikt akvarium en gang.
    Dagen i dag har vært brukt til litt forskjellig. Først låg vi litt lenger enn vanlig, spiste en god frokost, var på møte, hadde svigermor på middag, Vi grilla og kosa oss ute i sola. Etterpå var min kjære og jeg en liten motorsykkeltur, besøkte noen venner ei lita stund før vi reiste hjem og lage litt kveldsmat til familien.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  5. Kjekt å være en tur å kike på fiskane!

    Her har vi vært ute og blitt kjendt med nye naboer og nytt nabolag! Endelig går det an å trekke utendørs.

    Sitte ute på lekeplassen med god kaffi og nytt ansikter er hyggelig søndagsaktivitet syns jeg :)

    Snøen har smelta såpass at leikeplassen har dukka opp igjen :)

    Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  6. Hej! Är på besök hos dig och njuter av färger och fred. Gott. Ha en bra vecka!

    SvarSlett
  7. Funnet fram vårjakker/sko, rent sengetøy, kaffe og aviser på en benk med min mor og planlegging av uken.
    Var i Ålesund i påsken, men det ikke tid til Atlanterhavsparken, neste gang!! :)

    SvarSlett
  8. Tur til Sukkertoppen !! I lag med to flotte jenter :)Kjekt med fint sunnmørsver..:)

    SvarSlett
  9. Hei Du har en nydelig blogg!!! Har sendt deg en utfordring, se http://frihet-natalie.blogspot.com/

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Så GODT å vere tilbake her på bloggen din! Har hatt laang "bloggefri", og det var mykje fint å oppdatere seg på her!
    Du inspirerer ALLTID! :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Vi har vore på stand på Villmarksmessa på Lillestrøm, der det har vore Norges første alpakkautstilling. Ein liten sensasjon med andre ord. Så var det å køyre heim til Sunnmøre etterpå :-) Sånn gjekk vår søndag :-) Vart av ein eller annan grunn så overraska over at du var sunnmøring - sjølv om eg har observert nynorsken :-) Atlanterhavsparken er utruleg flott, og tanken den er min favoritt. Fortsatt god veke ;-)

    mvh Aina

    SvarSlett
  12. hei Haust.
    visste ikke at vi bodde så nært hverandre! :)
    jeg også elsker å nyte utsikta til storetanken der. Der kunne jeg egentlig bare sittet leenge.
    nydelig og beroligende.
    nesten som å dykke.

    Ha ei strålende helg
    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett