fredag, mars 19, 2010

Seinvinterlys:

Kvitt. Mjukt. Roleg.

9 kommentarer:

  1. Herlig Vakkert lys i bildene dine! Så nydelig det blir med litt pelargoniaer i vinduskarmen. Vi sier nå at våren har kommet for og bli :)

    Flott tips om praktisk kameraveske. Har gått med tanken om og sy en selv, men denne ser ut til og være et Godt kjøp.

    God helg!

    Aina

    SvarSlett
  2. Hei, så koselig at du likte bloggen min og takk for koselig kommentar.
    Er så morsomt å ta bilder nå, for det er et utrolig fint lys. Så godt når vintermørket er over og vi går mot lysere tider. Fine bilder du har tatt.
    Go hælg, klæm fra Agathe.

    SvarSlett
  3. .. og veldig nydelig.

    god helg!
    moa

    SvarSlett
  4. Fine bilder med herleg stemning. Eg likte òg veldig godt veska di i forrige innlegg, eg visste ikkje at slike vesker fantest! Utanom i mine drømmar...hihi..kjempesmart!

    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  5. Kan ikke si meg annet en enig der;)
    Nydelig...

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. Please stop by my blog when you have a moment...there is a bit of sunshine waiting to all my blogger friends…a very special flower...the first to bloom this year...a gift of friendship and a promise of spring…

    Yours anja

    SvarSlett
  7. Oj dette var en flott blogg!!! Jeg legger meg til som følger, ok? Du er velkommen innom min blogg også. http://frihet-natalie.blogspot.com/

    SvarSlett