torsdag, mars 04, 2010

Ny utfordring: Spiseplassen


Norske Interiørblogger har sett igong ei ny utfordring, denne gongen spiseplassen. Eg har tatt eit dykk i arkivet og blir med! Her hos oss vekslar vi mellom å ete på kjøkkenet og ved spisebordet i stova.


Kjøkkenet vårt er eit 50talskjøkken utan den heilt store golvplassen, men det koselege lille kjøkkenbordet, som er arvegods, får fint plass.


Eg likar godt kontrasten mellom det mørke bordet og dei kvite stolane. Stolane er også arvegods, og dei er litt spesielle. Dei har nemleg vore kinostolar i si tid, så stolseta kan vippast opp – akkurat som nye kinostolar. :) På nokre av dei kan ein også sjå stolnummeret som er trykt inn i treverket på seteryggen. Artige detaljar, synest eg!

Spisebordet i stova er betrakteleg større enn kjøkkenbordet. Det kan trekkast ut og utvidast med illeggsplater, og egnar seg godt både som arbeidsbord og festbord. Og her er det fint å slappe av med helgefrukosten. Stolane er ei salig blanding av Ikeastolar, arvegods og loppefunn, alle malt i same kvitfarge.

5mar

Jepp, slik ser det altså ut der vi et, fleire spiseplassar finn du her. :)

21 kommentarer:

  1. Kjempekoselig spiseplass begge stedene. Så hærlig med arvegods, heldig du :-)

    SvarSlett
  2. å, jeg vil ha et HUS med et kjøkken som dette! :) misunnelig... Og likte veldig godt kjøkkenbordet og kinostolene.

    SvarSlett
  3. Kjempekoseleg spiseplass du har.

    SvarSlett
  4. Utrolig koselig:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Jeg synes det er så koselig med forskjellige stoler rundt bordet!

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så fin blogg! Har nå sittet og kost meg med de fine bildene dine.
    Hilsen Sølvi

    SvarSlett
  7. Koselege plassar... med sjarm...

    SvarSlett
  8. så fin blanding av stoler.
    og nydelig bord!

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig!! Masse sjarm og personlig touch! Heier på deg jeg:)

    SvarSlett
  10. Sjarmerande som bare det. For nokre trivelege spisestader du har. Eg røysta på badet ditt forrige gang, og ein skal ikkje sjå vekk frå det same denne gongen heller. Det er noko i stilen din som gjer han både moderne og lun. Ein varme.
    Lukke til!

    SvarSlett
  11. Eg likar sååå godt kjøkkenet ditt! Det er kjempeforskjellig frå mitt, men det er berre så herleg! Nydelege detaljar og flott blanding av gammalt og nytt. :)

    Og så likte eg så godt det bildet av bordet med kaffekoppen. Det gjer så mykje med bildet at du har koppehandduken hengande over stolryggen! Ekte og ustrigla - og skjønn komposisjon!

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  12. så nydelig!!! Jeg fikk bare lyst til å sette meg ned på kjøkkenet dit med en kaffe og elle interiør...

    klem,Lene

    SvarSlett
  13. Liker så godt kjøkkenet ditt.
    Syns slike gamle kjøkken er flotte. Koselig spiseplass i stua også.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  14. For en kjempekoselig spiseplass du har! Lunt.

    SvarSlett
  15. Dokke har så koselig hus! kjempeflott. Dårlig med arvegods her i huset... :( Du e heldig!

    SvarSlett
  16. Kjempe-koselig spiseplass!! Arvede møbler med sjel. Herlig;)

    Ha en strålende helg!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  17. LEKKERT bord!!!! Liker kjøkkenet/spisestedet ditt veldig godt....

    SvarSlett
  18. great blog links...thanks
    enjoy your weekend

    SvarSlett
  19. åhr!! jeg liker det jeg ser.
    flott spiseplass!!!
    god helg klem til deg

    SvarSlett