lørdag, mars 06, 2010

Klipp og lim

I dag etter laurdagsfrukosten vart eg og dei to eldste ungane sitjande og bla i eit par bøker som dumpa ned i postkassa her om dagen; "Rollinger & roulader" og "Familientage". Begge bøkene er opprinneleg danske og har stått på ønskelista mi ei stund, men "Familientage" ("Familieliv") var no diverre definitivt utsolgt frå forlaget. Så var det eg oppdaga, via Linn sin blogg, at denne boka fanst i tysk oversetjing, og eg slo til og kjøpte den på tysk. Tysken min er temmeleg rusten, og eg kan ikkje akkurat seie at eg susar gjennom tekstane med lettheit, men heldigvis er bileta minst like viktige som teksten i denne boka. Og så plukkar eg opp morosame ord og uttrykk langsmed, til dømes er no "hübscher krimskrams" ein del av mitt interiørvokabular. ;) Men nok om det...


I alle fall vart vi inspirerte, der vi sat og bladde i desse bøkene, og vi forflytta oss etterkvart til arbeidsrommet der vi laga vår variant av gækkebrev. (Les meir om fenomenet her.) Det var ingen hemmelege avsendarar av våre gækkebrev, men innsatsen var det ellers ingenting i vegen med. Og eg var heldig og fekk eit brev! :)




Ein liten vårfugl vart det også tid til å lage, før turen gjekk til Emmas verden der eg fekk sikra meg ein flott spegel som skal få plass på soverommet vårt når det etterkvart skal pussast opp. (Gler meg!!!)

No er det tid for å slappe av i sofakroken med laurdagsgodt og strikketøy! Ha ein god laurdagskveld!

10 kommentarer:

  1. For en fin fugel.
    Koselig å sitte og klippe og lime sammen med ungene.
    Kos deg på lørdagskvelden :)

    SvarSlett
  2. så fin fugl :) klipp og lim e kjekt ja ;)
    koselig å hilse på deg i butikken..alltid kjekt å se fjeset bak bloggen ;)
    kos deg med resten av helga!!
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  3. Så kreative og flinke dere har vært! Elsker bildene av stua og spiseplassene dine, liker stilen hos deg veldig godt. Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  4. ...ååå så trivelig med pusling i heimen...ha en deilig søndag..maimorhilsen

    SvarSlett
  5. dykk er så flinke til å klippe, lime og lage ting. Slikt er så koseleg :O)

    Den fuglen var nydeleg!

    Håpar du har ein herleg sundag saman med dine.

    Er forresten kjekt å kunne dele litt "nyttig" informasjon ;O) Kos deg med bøkene!

    *klemmar*

    SvarSlett
  6. så koselig pyssel...¨fuglen var så skjønn...
    klem

    SvarSlett