torsdag, mars 18, 2010

Hurra!


I går kom den nye fotoveska mi i posten! :D Eg har i lengre tid hatt lyst på noko nytt å frakte kameraet mitt rundt i. Den lille klumpen av ei fotoveske som eg har hatt sidan eg kjøpte mitt første speilreflekskamera for 10 år sidan, var meir til irritasjon enn til nytte. Det er liksom berre så upraktisk å gå rundt med fotoveske i tillegg til vanleg veske, og ei alminneleg handveske er ingen særleg trygg oppbevaringsplass for kameraet. Difor begynte eg å leite rundt på nettet etter eit anna alternativ. Eg hadde lyst på ei fotoveske som romma litt meir enn sjølve kameraet - og ho skulle helst ikkje sjå ut som ei fotoveske. Eg likar nemleg ikkje tanken på å gå rundt og sjå ut verken som turist eller pressefotograf! ;) Og etter mykje leiting i inn- og utland fann eg veska mi! Er ho ikkje fin??? :)


Med vannavstøytande stoff og god polstring kan eg trygt ta kameraet med meg på tur, og der er god plass til eit ekstra objektiv, eit par bleiar, mobiltelefon, lommebok og diverse anna stæsj ein har bruk for på farten. Og med mange smarte lommer både her og der, blir det greit å halde orden på sakene.

No er eg klar for tur, altså! :D



Og for den som måtte vere interessert: Veska heiter Mekko CO-917 og er kjøpt her.

20 kommentarer:

  1. hei.
    nydelig veske til foto utstyr.
    lekker er den
    klem

    SvarSlett
  2. KJEMPEfin!!!! Lyst på ei ny e og, skal ta ein titt på linken seinare, no skal e sy litt:)

    Ha ein fin kveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. ....mmmmm...den er nydelig...og veldig flott....du er flink til å finne fram til diverse....ja jeg må sjekke den butikken..kunne tenktmeg noe sånt..er den laget for kamera?? miamorklem......salmeforslag..har du spotify?? andreas widmark..nyyydelige salmer pianospill..litt jazz..og wow for en herlig stoffsamling du har....

    SvarSlett
  4. Den veska var knallfin! Så bra med noe som ikke ser ut som en typisk fotoveske. Virkelig noe å tenke på.

    SvarSlett
  5. Nydelig! Jeg har lenge vært på jakt etter en fin fotoveske selv, så noterer meg dette tipset! :)

    SvarSlett
  6. Treng visst vanntett i desse dagar :-)
    Men fin var den!

    SvarSlett
  7. oioi, no veit eg kva som står på ønskelista til neste anledning!! har akkurat samme problem som deg, likar ikkje å sjå ut som verken turist eller pressefotograf... Når eg hadde kun eit objektiv, var det greit. Eg hadde ei lita, søt veske til den då, men no ser det ut som eg jobbar for VG eller noko...

    Tusen takk for tipset! I'm in love!

    SvarSlett
  8. Så smart veske. Har sekk til mitt kamera, men ser jo ut som en turist, denne kan man jo bruke til både det ene og det andre. Takk for tipset :)
    Hilsen fra Agathe si sie

    SvarSlett
  9. Kjempefin veske! Har samme problemet selv med noen estetiske og praktiske krav til en kameraveske- så dette var et godt tips, skal sjekke ut linken:) Håper du får tatt masse fine bilder nå som du kan ta med kameraet ut på tur uten å bli beskyldt for å være turist:)

    SvarSlett
  10. Oi, for et utrolig bra tips! Tusen takk! Nå er bursdagsgaven til mannen i boks!

    SvarSlett
  11. Takk, alle saman! :)

    Miamor: Ja, den er laga for kamera! Skal sjekke ut Widmark på spotify, kjekt med musikktips! :)

    SvarSlett
  12. Hallo hallo

    Nå satt jeg med et smil her etter å ha lest innlegget ditt :))).

    Setter stor pris på at du har skrevet dette innlegget. Utrolig fine bilder du har tatt av vesken på skulderen din.

    Enda mer gledelig at du liker veska. Det viktigste for meg er å kunne glede andre :).

    Kan du kontakte meg på support@fotoexperten.no ? Det er noe jeg lurer på.

    Takk

    Navid
    Fotoexperten.no

    SvarSlett
  13. takk for tipset! da har jeg bestilt og sikra meg flott bursdagsgave til min fotogale mann. Det herlige er jo at den ser råtøff ut og jeg hater fotobagen hans.
    Håper han blir like hoppende glad som jeg
    Hege i Kina

    SvarSlett
  14. stylish & practical..enjoy your bag.

    SvarSlett
  15. jeg vet hvem jeg skal tipse om denne vesken, takk for link!

    SvarSlett
  16. Tusen takk for link, denne vesken MÅ jeg bare ha :-) Skrev opp bloggen din som verver jeg... Lekker blogg du har forresten, her har du fått en ny fast leser. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  17. Løv it! Den var absolutt ikke dum. Skjønner veldig godt hva du mener om å ikke se ut som en turist eller pressefotograf!
    Hmmmm... kanskje det er noe å tenke på.
    Ha en fin fredag kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  18. Ja, den var litt anderledes enn de vanlige standard fotobaggene. Riktig kul var den.
    Tror nok den må på ønskelista.

    SvarSlett
  19. Takk for tips! Nå har også jeg bestilt meg vesken :) Har lenge tenkt på å kjøpe kamera veske. Genialt å ha en som ikke ser ut som det!

    SvarSlett
  20. Yes! Utrolig bra tips;)

    Skal til New York i mai og trenger en god veske til kamerautstyr. Så det er herved bestilt.

    Nydelig blogg du har!

    SvarSlett