mandag, mars 15, 2010

Heime att...


Eg sorterer bilete og inntrykk etter ei helg på familieleir. Biltur gjennom mektig fjellandskap, godt selskap, sang og musikk, skitur, god forkynnelse, leik og moro, bållukt, snoking i koselege butikkar, god mat...og til og med ledige augeblikk til å la strikkepinnane gå! Herleg!


Vel heime var det kjekt å sy litt igjen, eg kosar meg med å lage fleire pungar til Eplabutikken min. To nye er lagt ut i dag, håper å få lagt ut meir i løpet av veka.

Ha ei god veke! :)

10 kommentarer:

  1. Det høres ut som ei herlig helg!!

    SvarSlett
  2. Jeg blir så glad av å høre om andre leirfolk. Vi var på vinterleir forrige helg og skal på sommerleir i juli. Veldig hyggelig!

    SvarSlett
  3. Så koselig dere ser ut til å ha hatt det denne helga. Flott bilde av bålet, virkelig trivelig med slikt. :) Fikk meg til å tenke på hytta og sommer. :)

    SvarSlett
  4. åå, leir er jo kos!!! herlig og instenst;) har ikke vært på leir siden jeg var på tenleir på horve.. hehe. gode minner:)
    god uke til deg
    klem

    SvarSlett
  5. Hei. Kjekt at dokke fikk ei fin helg. Hørte dokke hadde hatt det veldig koselig! Blei ikkje med oss denne gang pga helse og div annet, men det blir flere ganger etter det jeg forstod?? ;)

    SvarSlett
  6. Takk for koselege kommentarar! :)

    Beate: JA, det vert nye sjansar neste år! Då må de bli med! :)

    SvarSlett
  7. Har forresten litt sunshine til deg på sida mi som kanskje kan varme litt i disse nedsnøvings-tider :)

    Koooselig bål-bilde!!

    SvarSlett
  8. your country is so pretty

    SvarSlett
  9. så kjekt med familieleir. Herleg!
    Og dette øverste bildet her var så flott!

    Kos deg med sying :-)

    SvarSlett
  10. Nydelig landskap! Det minner meg om "hjemme"

    SvarSlett