tirsdag, mars 02, 2010

Grått


Det er grått og kaldt i dag. Då får ein finne fargane sjølv! Små og store hender teiknar krusedullar på store ark på kjøkkenbordet, medan vedomnen sørgar for varmen. Det er koseleg, det! :)

...og eg har bestilt abonnement på BoligLiv, som skal få erstatte abonnementet mitt på Vakre hjem og interiør når det no går ut. Eg har abonnert på VHI i fleire år, men synest rett og slett dei har mista litt "piffen". Så no er det takk og farvel. ;) Gler meg til å finne mykje god inspirasjon frå Danmark i postkassa mi framover!

God tysdag!

13 kommentarer:

  1. Herleg bilete. Det er nok viktig å finne fram fargar sjølv når det er tynt med fargar i omgivnadene.
    Eg blei litt nysgjerrig på abonnementet på BoligLiv. Eg elskar det bladet, men trudde ikkje det var mogleg for nordmenn å abonnere på det. Er det ekstra dyrt?

    SvarSlett
  2. Ja, hent sola tilbake:)
    Vi har vært på shopping idag. Stakar Aksel, knalla i bilen før eg hadde festa selane.. Fridag og masse som bør gjerast, men satt meg ned her eg, med ein god kopp kaffe.

    Takk for tips ang boligliv! Enig med deg i at mange interiørblad har tapt seg.

    Ha ein fortsatt fin tysdag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Hyttehuset:
    Eg bestilte abonnement her:
    http://www.boligliv.dk/abonnement-iframe-dynamisk/

    Betalte med visakort, trur det vart 359 danske kroner for 6 nummer. Dersom eg har rekna rett skulle det bli ca 65 norske per blad. Og det er vel sånn omtrent det same som i butikken, tenkjer eg? Fordelen er at eg slepp å bakse meg til Narvesen for å få tak i det, eg er nemleg ikkje forbi Narvesen så altfor ofte. :)

    SvarSlett
  4. Eg er så einig med deg ang VHI og BoligLiv, har nett bytta eg også. Du vil ikkje angre ;)

    SvarSlett
  5. Så hærlig å bringe farvene innendørs. :-)))

    må få legge til at koppene i forrige innlegg var så skjønne. En ide' til man kan "stjele".

    ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  6. Koselig familieliv du beskriver...=)

    Har sagt opp Vakre hjem for en tid tilbake. De mista piffen da de to danskene begynte å selge sitt eget magasin.....tror jeg...synes jeg....

    Boligliv, ja.....ikke dumt.
    Masse inspirasjon der.
    Living er også interessant, synes jeg.....og så Elle Interiør da....
    Men BoligLiv frister, kanskje spesielt på denne tida av året, når man er så sugen på farger.

    =) ha en glad dag. Klem.

    SvarSlett
  7. Nydelig. Jaaaa, eg vil ha sol og vår:) Du er skikkelig flink til å ta fine bilder!!

    Helsing Kamille

    SvarSlett
  8. Så koselige koppa dokke laga!!!

    Og deilig farge-bilde! No må våren komme........ no.... NO... ;)

    Trur vi må ta oss en sånn "sol sol kom igjen" trall, kanskje det hjelpe??!

    SvarSlett
  9. Vil gjerne følge bloggen din....så jeg legger deg til på blogglisten min. Du tar virkelig herlige, inspirerende bilder.

    Hilsen Marte

    SvarSlett
  10. så flott å teikne sola...
    berre det gir vårfølelse...
    det vert vår i år også...

    SvarSlett
  11. heisann.
    Bare en info til du som kikker innom bloggen min i blandt, så har jeg fått ny adresse til siden min.

    http://beas-liv.blogspot.com/

    håper du finner igjen siden min :)

    SvarSlett
  12. koselig innlegg.
    og for noen herlige kopper under her. barnekunst er gull verdt:)
    klem

    SvarSlett