torsdag, mars 11, 2010

Godis

Eg kom på at eg ikkje har vist bilete av eit skap som kom i hus her for leeenge sidan. Det er litt kinkig å fotografere då gangen det står i er litt mørk, men i dag fekk eg endeleg knipsa eit bilete av det. Vi fekk skapet av vener av ei av veninnene mine, og etter å ha fått eit strøk kvitmaling og nye dørknottar, passar det perfekt i gangen utfor bad og soverom. Det er ikkje så stort, og dermed glei det rett på plass under hattehylla. Hattehylla er ei gamal hylle som har vore på ein båt, om eg ikkje hugsar feil (eller var det buss??? Må sjekkast opp!), og medisinskapet er loppefunn. Lampen har vi fått av ei eldre dame, forøvig same dame som vi fekk hattehylla av.

Eg er så glad i alle desse gamle tinga! Godis! :)



*Kremt* Og her er litt anna godis. Sjokolade - midt på dagen, midt i veka. Eg trøystar meg med at sjokoladen er litt mørk, i det minste. ;)

God torsdag, med eller utan godis!

20 kommentarer:

  1. Nå ble jeg såååå misunnelig på HELE godis-samlinga di!
    Jeg tror jeg må flykte bakover i tid. Hvor er det blitt av TIDEN de før hadde til å lage fine møbler og forseggjorte produkter?
    Mine Mokka-bønner spiste jeg opp i går, men også de begynner vel å dra på årene? Når begynte de å produsere Mokka-bønner, egentlig?
    Hvis vi flykter tilbake i tid, så kanskje Mokka-bønnene også finnes der? De begynner jo og dra på årene, disse mørke og meeeget sunne sjokoladebitene.
    Kos deg du! Det er meningen at vi skal gjøre det på en torsdag!
    Knis.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du inspirerer!! Har vært innom hos deg hver dag siden jeg "oppdaget" Haust..:) Tusen takk....

    SvarSlett
  3. Likte så godt skapet ditt og ikkje minst sjokoladen..
    Nyt :-)
    Ha ein vakker torsdag!

    SvarSlett
  4. Du er så utrolig flink til å "finne" gamle ting. Disse fikk du jo da, men jeg husker jo at du faktisk har funnet ting på gata omentrent... Skapene er nydelige, hylla og lampa likeså.

    Kos deg med godis på en vanlig torsdag!

    SvarSlett
  5. Hei Haust
    Åj, her likte jeg alt veldig godt kjente jeg! Lampen er jo bare råfin og for et herlig medisinskap og tenk hattehylle fra en båt!
    Skapet så ut til å være slik fin størrelse som sklir inn overalt. Det ble supert hvitt! Tror jeg hadde tatt en stol og satt meg i det hjeørne i blant, for det var så flott!
    Ha en fin dag!
    Klem Kaspara

    SvarSlett
  6. Kjempe flott skap!!

    Og Mokka Bønner...min favoritt også );

    SvarSlett
  7. Du kan kunsten å leve! L.E.V.E.
    =) Nyt sjokoladen- midt i uka.
    Nydelig hjem.Nydelig......


    Klemmer

    SvarSlett
  8. Godis midt i uka må da være lov. I alle fall om man smugspiser det så ungene ikke ser det.

    SvarSlett
  9. Åh, for ein utruleg nydeleg blogg! Eg skal innrømme at eg ofte er inne og kikkar, du har jo så mykje fint og så mange kjekke idear!
    Eg har sendt deg ein aword inne på bloggen min!

    Ha ein flott dag :-)
    Klem

    SvarSlett
  10. Det er så inspirerende inne hos deg.. kjenner male og bruktfunn lysten komme tilbake :(

    SvarSlett
  11. Et vakkert skap, må jeg si! Så flott det var i gangen din. Du tar så herlige kopp-bilder! Blir alltid inspirert av det!!

    SvarSlett
  12. Lekkre saker!! Og apropos godis, så har eg ei heil godis-veke eg trur eg. Blitt mykje kake denne veka. Prøva sjøl berre å ha liggande 86% kakao-sjokolade, men det tilfredstiller ikkje det mine lyster for en deilig deilig melkesjokolade, eller jah, kake...

    hilsen kakemomsen.... ;)

    SvarSlett
  13. Åååå, så misunnelig jeg ble på deg nå, det skapet er utrolig flott *drømt om et slikt et lenge jeg* ;) Mange fine ting du har hjemme hos deg!

    Dorthea!

    SvarSlett
  14. Hehe, jeg fant en Cuba i kjøleskapet som jeg hadde glemt av.
    Totalelsk!

    SvarSlett
  15. ja takk til sånne fine godbiter.
    og sjokkis!

    SvarSlett
  16. Du inspirerer ALLTID! Og fiiine bilder. Lampen var jo bare helt perfekt!! Så koselig at du vil være med på konkurranse hos meg:) Nattaklem fra Fjeldborg

    SvarSlett
  17. Ein stilrein og kjempefin gang du har med nydelege møblar ! Forstår godt at du er fornøgd med dei, og sjokolade må me jo unna oss av og til ;) I morgon byrjar helga, og då skal me iallfall eta digg :)
    God helg !

    SvarSlett
  18. Så herlig!
    Idag er det fredag og LOV å spise godis med GOD samvittighet!
    Ta en tur inn på bloggen min da;) Litt Haust reklame.
    Ha ei nydelig helg, e skal på scrappetreff!

    SvarSlett
  19. Det var er herlig skap. Hattehylla og medisinskapet var jo bare flotte. Du har mye fint.
    Sjokoladegodis har jeg kost meg med i dag.
    Ha ei god helg :)

    SvarSlett
  20. Fint bilde! Har en liknende skjenk, de er fiiine. Og den lampa var rå.

    SvarSlett