tirsdag, mars 23, 2010

Bittelitt nytt...

I går fekk eg akutt behov for litt fornying i stova. Ikkje den store ommøbleringa, berre eit eller anna som kunne gjere rommet litt nytt og interessant for min eigen del. Ein liten gjennomgang av nokre av kunstverka til ungane gav resultat. Eit bilete som Storebror måla for nokre år sidan kom i glas og rame (ramma stod der frå før), og ved å flytte på eit par andre pyntegjenstandar i blått og turkis vart det litt friskare rundt spisebordet.

22mar1

…og det kosta meg ikkje ei krone! *nikkar fornøgd* ;)

11 kommentarer:

  1. Det ser veldig fint ut! Flott med de lyse, turkise detaljene. Ser du har ei pute/teppe over en kurvstol som også går i den fargen. Kjempefint!

    SvarSlett
  2. Så fin stue dere har! Hvitt og turkist er veldig pent sammen. Lyst og koselig:)
    -Og det er ikke så mye som skal til;)

    SvarSlett
  3. Ja det enkle er ofte det beste, sier de i reklamen. Kan si meg enig i det. Driver med kjøkkenet i dag. Setter bort noe, og tar frem noe annet. Og så blir det nytt uten at det koster noe.
    Koselig med ungenes bilder i ramme.
    Ønsker deg en fortsatt god dag :)

    SvarSlett
  4. Turkis vår er fint ;)

    Digge-digget den nye (foto)vesken din! Og knallkoselige bålbilder, og VOLDSOMT fin lampe ved det nye skapet- RÅ misunnelig på den. Rett og slett.

    Her er eg hjemme med syk lillemali og halvsjuk sjøl og. Noe feber og hals...og eg som skulle på vårens siste syklubb ikveld....

    God tirsdag!

    SvarSlett
  5. Det er alltid så herlig med litt forandringer! Selv går jeg hjemme i mammapermisjon for tiden, og det er liksom ikke grenser for hva jeg har lyst til å gjøre, ommøblere og forandre på! (til skrekk og fryd for min mann, vel og merke....)

    SvarSlett
  6. Det er alltid deilig å flytte litt rundt på ting :)

    SvarSlett
  7. Koslig:o)turkis er friskt mot det kvite og når det er ungane som har laga kunstverka er det alltid bra!:o)deilig med litt forandring.spes for oss som går og ser på det heile dagane;o)

    SvarSlett
  8. Kjekt med litt forandring nå som det er vår =)Stua di virer som et veldig behagelig sted å være.. Likte veldig godt kameraveska du viste for et par innlegg siden. Som du sier: det er jo litt tungvint å dra på både veske og kamera hver for seg.. Og så må jeg si en ting til: Så nydelig hår du har! =)

    SvarSlett
  9. Anonym6:09 p.m.

    Eg vert så glad av å lese bloggen din! Du har både skrivetalent og blikk for detaljar.

    SvarSlett
  10. Det ble kjempefint *klapper*

    SvarSlett
  11. Er også helt vild med de turkise deltager. Det er virkelig kitch:-)

    SvarSlett