fredag, februar 19, 2010

Restefest

På arbeidsbordet mitt ligg det stadig ein liten haug med stoffrestar. Denslags rot er igrunn heilt i orden, synest eg. Dei er jo så fine å sjå på! :) Berre dei aller, aller minste går i boss. Dei som er litt større skal bli bittesmå lavendelposar som er ekstragåver til kundane i eplabutikken min. Kjekt å kunne bruke mest mogeleg av dei fine stoffa!

Elles må eg takke for hjelp med å finne illustratøren av barnebøkene eg viste i går! Det var fleire som visste at ho heiter Felicitas Kuhn, og eit raskt søk på nettet førte meg til fleire av dei nydelege illustrasjonane hennar. Vidunderleg!

I helga håper eg å få tid til å sy enda litt meir til eplabutikken. Det skulle ikkje forundre meg om det dukkar opp fleire Bambipungar, så følg med, følg med! ;)

Ha ei god helg!

5 kommentarer:

  1. candy! mmmmm =)

    God helg!
    Kathrin

    SvarSlett
  2. Foresten.....hyggelig å høre at du likte min nye look.
    Var litt usikker, men trengte en forandring, og fikk det neeeeesten slik jeg hadde tenkt.

    SvarSlett
  3. hei!
    så kjekk blogg du har!!
    vil gjerne følge deg:)
    må inn å se hva du har på epla...
    god helg
    klem Kristina

    SvarSlett
  4. Enig! Slikt er ikke rot, bare inspirasjon. :)

    Kjenner igjen den fine god natt - boka i innlegget ditt under. Den har jeg også, har hatt den fra jeg var lita. Den er nydelig.

    SvarSlett
  5. lavendelposen var så søt.
    og så kjekt av deg å legge med en slik. den ligger på nattbordet mitt:) bambipungen har blitt min nye lommebok. og da jeg var på en litt finere interiørbutikk i dag...kommenterte damene der..den fine pungen. jeg henviste til epla:)

    SvarSlett