tirsdag, februar 02, 2010

Nye saker

Slik vart vottane eg starta på forrige veke. Dei er strikka i restar av finull og New Zealand lammeull på tjukke pinnar, og sidan tova i vaskemaskina. Eg ser dei kunne vore strikka litt større og tova litt meir slik at dei vart eit lite hakk tettare og tjukkare, noterer meg det til neste gong.

Denne lille veska/pungen er også relativt ny. Eg tenkte eg skulle prøve å sy ei veske med bua topp, etter mønster frå ei av Tildabøkene. Resultatet vart ikkje heilt 100%, men den fungerer i alle fall greit til oppbevaring av hårstrikk og anna småtteri som gjerne vert liggande og slenge rundtomkring. Stoffet er eit av favorittstoffa mine, så eg har plassert den strategisk på kjøkkenet så eg kan glede meg over dei herlege fargane kvar gong eg arbeider der. :)

God tysdag!

11 kommentarer:

  1. Kjempefine ting! Flink du er:)
    Eg har strikka 3 par vottar, som må fullførast snart.... Ikkje så flink til å gjere ferdig ting før eg begynner på noko nytt.

    Ha ein fin dag vidare i det nydelige veret!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. the first photo is amazing

    SvarSlett
  3. Kjempefint håndarbeid!! Du er jammen flink!!

    SvarSlett
  4. Så fine vottene ble! Og veska ser perfekt ut i mine øyne ;O)

    SvarSlett
  5. Fine vottene! :)
    skjønner godt at du liker det stoffet. Nydelig! Veldig kjekt med et oppbevaringssted for alt småtteriet som ligger rundt omkring :)
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  6. ÅHhhh, vilka fina vantar. Fick ett par hemstickade från min norske väninna. Ni är ju fantastiskt duktiga i Norge!
    Cinna

    SvarSlett
  7. Du e så flink!
    Mange fine stoff og farga du bruka når du syr og strikka :)

    SvarSlett
  8. Nydelige votter! Jeg fant endelig storebrors gamle tovede blånissevotter her om dagen, og minstemor elsket dem!!:)
    Det neste på pinnene nå må likevel bli sokker til de to små, og det planlegger jeg å få til den neste uken, for da skal vi slappe av hos min mamma og pappa i Trøndelag:)
    Flott Tilda-veske du har sydd også, jeg er også fan av Heather Bailey sine stoffer, og har en pute med dette stoffet i stua. Mitt favorittstoff er likevel det rosablomstrete i handlenettet du sydde:) Det henger også på kjøkkenet, og frambringer et lite smil hver gang jeg ser på det!:)
    Klem B:)

    SvarSlett
  9. Hihi ja veldig tjapp med bestillinga! Skulle bestille ikveld, e og ei venninne, så var tilfeldig at katalogen kom i dag og at e måtte ha elefanter og apekatter!!

    SvarSlett
  10. Så nydelige de er! Og takk for tips om lekesilke, jeg har bestilt to sjal i dag:) Er spent på om de faller i smak hos lillemor. Ha en flott onsdag! Klem Heidi

    SvarSlett
  11. Hei Haust :))Det er visst altfor lenge siden jeg har vært innom her men kjenner jeg blir så glad når jeg endelig er her inne igjen!
    Du har alltid så klare og vakre bilder og stemningen er så lun og trivelig! Nydelige votter du har laget! Ingenting er som hjemmestrikkede varme votter.
    Det er så innmari mye styr med å felle så jeg har gitt opp å lage selv men får nyte synet av dine!
    Smart med lampefestet i innlegget under :Jeg kjøpte også en lampe uten denne dingsen på et loppis men fant en jeg kunne bruke på neste loppemarked..Din metode var jo genial :))Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett