fredag, februar 12, 2010

Maritimt


I dag vart det reine akvariestemninga på kjøkkenet. Ein av kunsnarane i familien (Storebror) slo til med eit undervannskunstverk på tavledøra vår. Feiande flott, synest mor, og iler til med kameraet. :)


Den lille krakken er det eg sjølv som har laga i mine yngre dagar. Det var eigentleg ikkje så mykje brukandes som vart laga på sløyden, men akkurat denne er eg litt stolt av. På undersida er den merka med namn og klasse 6B. Oi, det er lenge sidan, det! (Eller var det i går?) :)

Ha ei god helg!

17 kommentarer:

  1. Så mrsomt med tavledør. At jeg ikke har tenkt på det før.....
    Krakken var jo søt da, - sikkert ikke sååå lenge siden den ble laget ;-)

    Ha ei finfin helg!

    -monica-

    SvarSlett
  2. Så flott på tavaledøra! Virkelig maritimt, ja. :) Likte så godt krakken din også, koselig. Har en i stua som jeg også laget på sløyden. :) Flott inspirasjon hos deg!

    SvarSlett
  3. Nydelig kunstverk! Gleder meg så til jeg får malt tavle på spiskammersdøra vår.

    Jeg laget også en sånn skammel på sløyden. Vekker gode minner:)

    Ønsker deg og dine en flott helg:)

    SvarSlett
  4. Artig kunstverk på tavledøra! Og den krakken din var bare skjønn. Har også laget en slik i 6.klasse. Så koselig å kunne sette frem noe slikt. Veldig fin farge på krakken din! Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  5. jeg har nok også en krakk som jeg laga på barneskolen.. ;) kanskje jeg skal leite den fram...
    flott kunst på tavledøra..super måte å få ut kreativiteten for barna ;)
    kos deg i helga...
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  6. Mmmm den var fin krakken din! Og ikke minst kunsten fra gutten din -sånne ting gjør ett mamma hjerte meget gla`:) Så deilig blogg du har - fant deg inne hos Bo Med Barn. Skal jammen legge deg til på bloggrollen min! Love it!
    Klem fra Lier

    SvarSlett
  7. Så fin ide med tavledør! Da kan jo alle kunstnerne få boltre seg etter tur :)

    SvarSlett
  8. jeg også gikk i 6B... ;)
    ha en fin helg.

    SvarSlett
  9. Det ser virkelig artig ut med en slik tavledør - og så herlig kunstverk som pryder den :)
    Jeg har også en slik skammel som jeg lagde på skolen; likte veldig godt fargen på din.

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  10. Knalltøft med hele døren som tavle! Fiiint kunstverk som jeg skjønner mammaen ville forevige! Ha en herlig helg! Klem Heidi

    SvarSlett
  11. Tøft med tavle dør i stedet for tavle vegg :)

    SvarSlett
  12. Kreative barn... har arva mora tenke eg!! :)

    Ha ei superfin helg!!

    SvarSlett
  13. hei hei.
    å så kjekt med den døra da,stadig forandring der tener jeg,dette var flott.
    ja tiden går fort...tror det var i går..
    klem fra sylvia som ønsker deg en nydelig helg

    SvarSlett
  14. Sånn er det å være interiørblogger ;) Kameraet er alltid innen rekkevidde. Kjempe fint kunstverk, og veldig sommerlig...DET liker vi. Her blir det tavledør etterhvert også, men har profilert dør. Tror du det funker for det?

    God helg klem :)

    SvarSlett
  15. wow, bildet er på decor8! grattis! vi har både tavledør pg sløydkrakk, hihi! nå skal jeg kose meg med nybakte sjokoladeboller, irish coffee og harald eia på skavland:) god helg til deg! klem fra fjeldborg

    SvarSlett
  16. Morsomt med tavledør!det er fordelen med eldre hus.Da kan en gjer sånne ting med dørene:D
    Koslig krakk.Kjekt med minner fra barndommen:o)

    SvarSlett
  17. Fin krakk!
    Fin dør!
    Fine bilder! :)

    - Åshild

    SvarSlett