lørdag, februar 20, 2010

Les og drøymer


Har de sett reportasjen frå United Bakeries i siste Interiørmagasinet? Eg stirrar til auget vert stort og vått, for makan til fantastiske kafélokale skal ein leite lenge etter! Eg kunne rett og slett ha flytta inn i fleire av bakeriutsalga deira...! Akk! Sjølv har eg berre vore i bakeriet på Paleet, men neste gong eg får anledning å ta turen til hovudstaden skal eg jammen gå innom fleire av dei. I mellomtida får eg nyte bileta i Interiørmagasinet medan eg drikk resten av kaffien min her heime. Det er eigentleg ikkje så verst det heller…

God laurdag!

9 kommentarer:

  1. Jeg har også drømt meg bort i de bildene. Vi bodde i Oslo til høsten 09 og savnet etter gode, hyggelige & sjarmerende kafeer er tilstde. Da er det godt vi kan lage oss en god kopp kaffe hjemme og drømme oss inn i bildene....

    Nyt kaffen:-)

    SvarSlett
  2. oj så nydelig,å nam nam..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Ja ein må nyte det ein har...
    Det er viktig!!
    God helg :-)

    SvarSlett
  4. skjønner SÅ godt hva du mener, føde for både magen og øyet å stikke innom dem :)

    nydelige barnebøker du viser. var i en bokhandel i dag som hadde noen elsa bescow bøker til halv pris og det måtte jeg jo bare benytte meg av :) blomsterfesten og en av "tante" bøkene kom jeg hjem med så da er det 2 julegaver som er i boks allerede, kjekt. synes bøkene hennes er så fine at jeg kunne tenkt meg dem selv..hi-hi...

    god lørdag,
    klem

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder! Liker så godt dei flotte kaffi koppane dine, nydelege fargar!!

    SvarSlett
  6. Jeg elsker å besøke bakerier og andre matsteder,så takk for tipset:-) Klem

    SvarSlett
  7. ..å jaaa ..las det akkurat..og har som du også bare vore på den eine..som jeg trodde var den eneste....men sukk flytter inn vi....goood helg

    SvarSlett
  8. Kunne ikke vært mer enig :-) Definitivt på besøkslisten om vi noen gang kommer oss til Oslo ;-)

    Ha en god kveld- nå skal jeg sette meg ned med et glass vin og nyte den herlige bloggen din :-)

    klemmer fra Wien

    SvarSlett
  9. Og, disse har jeg aldri sett. Men er en flittig kunde på flere av filialene. Den som ligger i tilknytning til senteret CC vest er helt klart favoritten. Nydelige møbler, kjempe takhøyde og deilig atmosfære. Og sykt gode kanleboller. Nam

    SvarSlett