tirsdag, januar 19, 2010

Varme føter


I kuldeperioden vi hadde no i byrjinga av januar, fraus eg på føtene. Ullsokkar klarte ikkje å halde tærne mine varme, og eg bestemte meg for å kjøpe tøflene eg har sikla på ei god stund; tova ulltøfler frå Glerups. I helga kom dei i posten, og dei er SÅ gode! På ein lapp som hang på dei, stod det: "ADVARSEL! Fare for avhengighet!" Heilt rett! Desse kjem eg til å bu i til dei ramlar frå kvarandre! ;) No er det plussgrader ute, men dei som har greie på det, seier at det skal verte kaldare igjen. Eg skal i alle fall ikkje fryse på føtene!

11 kommentarer:

  1. Å dei såg gode ut!
    Gratulere ;-)
    Skal no vel ikkje bli kaldare
    no :-(
    Eg vil ha vååååååååår!!!!

    SvarSlett
  2. De var nydelige! Og helt sikkert veldig gode å ha på!

    Da er ungene i seng og det står tv kos på programet resten av kvelden.

    Ha en fin tirsdagskveld du også!

    Lene

    SvarSlett
  3. Mmmm, så deilig det såg ut!
    Eg bur også i eit par grå ulltøflar... :) -og ei lilla pingvinbukse. Hihi..

    Ha ein fin kveld, skjønne du!

    SvarSlett
  4. Mmmmm....så deilige ut! Fare for at jeg også må ha meg et par sånne. Men nesten litt vemodig å skifte ut de rosa ulltøflene jeg har fra før ;-)
    Kjempe koselig blogg du har:-)
    Therese.

    SvarSlett
  5. De så jo bare fantastisk gode ut. Jeg har lenge gått og ønska meg Merrell sine ulltøfler, men jeg ser jo her at jeg kan finne en annen favoritt! Badet ditt var også helt nydelig.
    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg har også tøfler som jeg går igjen i. Det er så digg med ull på beina. Da holder jeg rett og slett varmen her jeg altså. Og jeg er en frysepinne...!!

    Kos deg foran peisen.
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  7. ja takk til varme bein her og.
    veldig tøffe.

    SvarSlett
  8. mhmmmm....avhengighet...jepps...=)

    SvarSlett
  9. å,så deilige!
    Hm.... sånne hadde nok vore gode å hatt! Neste jul?

    SvarSlett
  10. Skjønne ulltøfler!:)
    Jeg går med ull på beina fra september til mai, og er barbeint fra juni til august :) hehe! Ingen mellomting altså..
    Men fryse, det kan man iallefall ikke gjøre....

    SvarSlett
  11. Ikje godt å fryse på føttene nei. Tøfflene så gode ut.
    Ønska deg ein fin dag
    Klem

    SvarSlett