mandag, januar 25, 2010

Vakrare for kvar dag




Det er ikkje alle tulipanar som imponerer meg kvalitetsmessig. Nokre tørkar sørgmodig saman og må kastast etter nokre få dagar, andre held seg lenge og vert faktisk vakrare for kvar dag. Det siste er tilfelle med buketten eg kjøpte for ei veke sidan. Visst var dei flotte då dei var nye, med tette knoppar og nystrokne blad, men eg synest dei har noko så utruleg delikat over seg no når dei svever ut over bordet med litt for lange stilkar og med kronblad som vert meir og meir gjennomsiktige. Eg synest eg fekk mykje blomsterglede for kronene mine!

11 kommentarer:

  1. Nydeleg stilleben! :)
    Tulipanar er utruleg vakre, og så er det ei sånn god glede i å kunne sjå på dei og smile av synet i dagevis!

    :) Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  2. Vakre! Eg har også vore veldig heldig med mine blomsterkjøp etter nyttår. Trist når dei visnar med ein gong... Tulipanar er fine i alle stadier. Men vanskeleg å få i bossbøtta når dei har stått FOR lenge! (eit problem her i heimen) ;)

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Det gjorde du ja. Tulipanene dine er fortsatt fine. Mine må kastes snart. Har lyst på en bukett til. :) Hvis jeg finner. Inspirerende bilder her. Så flott du har det på brettet. Smart med kikkerten som henger der ved vinduet. :)

    SvarSlett
  4. Tulipaner er uten tvil en blomsterfavoritt! Og dine holder seg jo utrolig godt. Tulipaner er penest på senvinteren og tidligvåren synes jeg.. Ikke samme stasen når de dukker opp i hagen min når det nærmer seg slutten av mai. Da er det jo stauder og roser vi vil ha ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. De var helt nydelige! Tulipaner er vakkert, spesielt de rosa. :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. De omgir seg med en helt spesiell stemning, disse tulipanene. Akkurat som de har menneskelige egenskaper. Etter at de har stått i vasen en stund, er det noen som trekker seg sammen og søker innover der andre igjen folder seg heeelt ut og mister både blad og støvbærere. Du ser mennesketypene for deg?
    Jeg måtte kaste mine i dag. De hadde en stund vært på nippet til å flykte ut av vasen. Den ene din er også på god vei! Står helt vannrett ut i rommet.
    *
    Skulle ha lagt igjen så mange kommentarer hos deg. Men denne om frokostrundstykkene må jeg ikke glemme. Jeg tok deg på ordet! Søndagsmorgen for en uke siden, fulgte jeg din oppskrift med stor suksess. Før kl 10.00 var de klare til servering. Takk for oppskrift!
    Vi kaller dem "Høstboller"... fritt oversatt etter Haust-bloggeren!

    SvarSlett
  7. Stilig...
    og fint....
    Så kjekt at dei vare så lenge :-)
    Ha ei kjekk veke!

    SvarSlett
  8. are you a bird watcher..

    your living room looks greatmicties

    SvarSlett
  9. Det gjorde du så absolutt:)
    Liker så godt bildene du tar, de er så lune, men allikevel fargerike:)

    Klem K

    SvarSlett
  10. For et vakkert stillben. Jeg er helt enig med deg at tulipaner er fine når de begynner å helle mot slutten av levetiden sin. I disse ukene fram mot våren er det herlig å ha tulipaner på bordet. Jeg kjøpte noen knallgule i går.

    SvarSlett
  11. Helena7:46 p.m.

    Lovely! It looks like Spring is already in the air! :)

    SvarSlett