søndag, januar 03, 2010

Snart kvardag...



I morgon er det altså slutt på ein god juleferie. Overgangen frå ferie til kvardag kjem alltid litt brått på, og eg klør meg i hovudet og lurer på korleis to veker kan gå så ufatteleg fort! Eg skal i alle fall passe på å nyte dei siste timane før vi må skru opp att tempoet. Og så gjeld det å prøve å ta julefreden med seg inn i kvardagen sjølv om den kan kjennest hektisk innimellom.



I kjølvatnet av stjernebrettingsfeberen eg fekk like før jul, har eg hatt lyst til å prøve meg på meir papirbretting. Hos Liselotte kom eg over desse fine papirblomstrane, og i dag gjorde eg eit forsøk på å lage ein slik. Det var jammen både enkelt og morosamt, og resultatet er slett ikkje verst, synest eg! :) Denne første blomsten laga eg av ei side i eit interiørblad, og eg brukte glue dots til liminga, slik at eg slapp å vente på lim som skulle tørke.

No skal eg skunde meg å strikke litt før Minsten vaknar! :)

11 kommentarer:

  1. Mmm, så koselige innlegg du har hatt i det siste. Jeg har kosa meg med flere av dem nå. Likte veldig godt stjernene du har bretta. Denne blomsten var også flott. Har ei søster som har bretta slike stjerner gjennom flere år, og annet i den stilen. Flotte bilder som alltid hos deg.

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du tar :)
    Papirblomstene du har laget så veldig fine ut, så nå er linken din lagret til favoritter og skal prøves ut ved første anledning.
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  3. Det blir godt med kvardag igjen, men det kjem brått på ja... Godt nyttår til deg og dine:)

    SvarSlett
  4. åå så vårlig og vakre papirblomster. Tror jeg har litt papir i boden disse skal jeg jammen prøve meg på. Takk for tipset, og god søndag til deg og dine:0)

    SvarSlett
  5. Så artig med slike blomster og stjerner også...
    Men no når det "nærmar" seg våren er vel kanskje blomster det som er kjekkast å lage... ;-)
    Enig med Hulda, du er så flink med bilder!!

    SvarSlett
  6. du har så hverdagsligevakre innlegg:)
    (går det an å si?..håper du forstår hva jeg mener)

    SvarSlett
  7. Hei! Godt Nytt Aar! Eg veit ikkje kvifor du aldri har kome med på blogglista mi, for eg har vore innom deg fleire gongar! Eg visste at du hadde eit prosjekt med bilder kvar dag, slik som eg har mål om også. Eg gjorde det for å kome i gang med blogginga. Starta i juni, men det vart berre opp i tull. Så sidan slutten av september, har eg hatt eit innlegg kvar dag. For meg er bloggen ei slags aktiv sjukmelding, og det har fungert kjempefint! No legg eg meg i alle fall til som følgar, og så vil eg ynskje deg ei flott januarveke! Gleder meg til å sjå fleire vakre bilder!

    God klem frå Elin <3

    SvarSlett
  8. Så flott papirblomst. Jeg har ennå ikke knekket koden for papirstjerner, men det skal sies - at det ble ikke noe forsøk denne jula som var.

    Nå er det som du sier - back to reality. Egentlig ganske godt også, i grunnen, selv om jeg vet det blir noen tunge morgener framover. Jeg har sovet til 11 og 13 og 12 og jeg vet ikke hva i romjula.

    Sviblene mine er avblomstret, men jeg gleder meg til å kjøp fargerike tulipanbuketter framover. Ja, virkelig ;).

    Ønsker deg en fin start på det nye året!

    SvarSlett
  9. Jeg elsker stemningen i bildene dine. Man får så veldig lyst til å stikke innom for en kaffekopp når en ser bildene dine ;)
    Klem

    SvarSlett
  10. ...sååå vakre..nå er oppskrifta lagt inn på favoritter til en gong det høver slik å lage nokre...ha ei deilig uke....miamorklem

    SvarSlett
  11. Koselig innlegg.
    Vet du , jeg ble følger nr.100.
    Stilig.

    SvarSlett