onsdag, januar 27, 2010

Æsj!


No er det andre gong eg rekkjer opp att eit langt stykke på jakka eg var tenkt å strikke til meg sjølv, og eg trur eg anser prosjektet for å vere avslutta. Det er ikkje alltid ting vert slik ein tenkte, gitt. Med det same eg er i gong med oppattrekkjinga drar eg pinnane ut av eit par andre UFO'ar og let dei gå tilbake til trådnøsteform att dei òg.  Etterpå skal eg plukke fram bambuspinnane og strikke lilla vottar etter blånissemønster. Dei skal varme små fingrar inne eit par regnvottar. Det kjennest godt å starte på nytt!

7 kommentarer:

  1. Vi har følgt bloggen din en god stund nå, og vi synes den er så gjennomført i form og farge. Vi har akkurat startet blogg selv, inspirert av deg og alle de bloggene vi har lest gjennom tidene. Ha en god dag.

    Hilsen SIlje og Vibecke

    SvarSlett
  2. Jeg har ett genserprosjekt gående nå til meg selv. Veldig spent på det. Har strikket 2 gensre til meg selv som har blitt helt mislykka .. Æsj! Det er kjedelig! Men samtidig det er jo godt å få rydda i strikkekorga og begynt på noe nytt!

    God onsdag!

    SvarSlett
  3. Æsj, så kjedelig å rekke opp da :(
    Ble litt inspirert av brødbaksten din under her, så jeg skal jammen meg bake brød i løpet av uka jeg også!!

    Ha en fin dag! :o)

    SvarSlett
  4. Hehe, strikking er en utfordring, iallefall for meg.. Har noen tøffler som nå har ligget brakk i ett år.. Må nok hjem til superstrikkermamma og la henne avslutte prosjektet.. Så kan jeg heller gjøre ting jeg kan:)

    Ha ein strålende dag

    SvarSlett
  5. Vi kom med som anynym i sted. Vi prøver igjen slik at du kan se hvem vi er.

    Hilsen Slije og Vibecke

    SvarSlett
  6. Det er no Bibelsk det å få starte på nytt igjen....
    jfr. krukka i leirmakarens hand :-)

    SvarSlett
  7. oi kor mange pinner du har!!!
    Lukke til med nye prosjekt! Alltid veldig kjekt med noko nytt!!
    Det forklarer vel kvifor eg har litt for mange strikkety rundt omkring;)

    SvarSlett