søndag, januar 10, 2010

Regnbogeull


Eg har fortalt om fascinasjonen min for regnbogefargar tidlegare her i bloggen min, og i dag vert det eit nytt regnbogeinnlegg. For når eg kom over dette fantastiske garnet, som skiftar langsomt i regbogen sine fargar, då måtte eg berre ha det! No har eg begynt å strikke ein tunika til Vesla. Eg hadde ikkje oppskrift og prøver meg berre fram, så får vi sjå om eg er heldig og får det til, eller om eg bommar heilt. Garnet er i alle fall kjempemoro å strikke av, og er eit skikkeleg fargekick i januar! Det heiter kauni og kan kjøpast her.

16 kommentarer:

  1. Enda eit lekkert bilete frå deg! Så flott!
    Sjølv er eg ikkje stor fan av sånne garn som skiftar farge sjølv, men når det skiftar langsomt må det vel bli annleis.. :) Dessutan har eg FULL tillit til at det du lagar blir fiiint!

    Kan det vere samme garnet Hedda har brukt til babydress her? http://innetid.blogspot.com/

    Ha ein herleg strikkesøndag!

    SvarSlett
  2. Det er så utrolig mange vakre bilder her inne hos deg!! Følger en helt spesiell stemning med de!!

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint garn da! Takk for tipset:)

    Ha en strålende fin, og kald, søndag!

    SvarSlett
  4. Så flott eit garn..
    Kan bli i godt humør av å sjå på det..
    God søndag!

    SvarSlett
  5. Kjempefint!d skal ej også prøve når eg blir meir dreven;o)
    ps.kortid er det mor-barn treff?

    SvarSlett
  6. jeg har sagt det før, og sier det igjen; bildene dine er så fine :)
    garnet ser ut til å være morsomt å strikke med. Så flink du er som trikker tunika på frihånd.. jeg kunne kanskje dristet meg til et teppe ;)
    Ønsker deg en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  7. Det garnet er nydelig.
    Har også et sånt nøste, men greier liksom ikke å ta hull på det å lage noe av det siden det er så vakkert ;)
    Tunikaen blir sikkert veldig flott, gleder meg til å se den ferdig.

    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år *klem*

    SvarSlett
  8. gleder meg til å se resultatet,lenge siden sist du har vist frem noe strikkerier nå:)

    SvarSlett
  9. Sukk, så nydelige bilder her inne hos deg ;)

    Vakkert nøste, tror jeg hadde en genser engang i slike regnbuefarger. Lilla genser og rød boblejakke... Husker noen ekle kommentarer fra noen jenter og aldri om jeg ville bruke den genseren på skola mere...Huff, nå hadde jeg blitt glad for å skille meg ut ;)


    Gleder emg til å se hva du tryller frem ;)

    SvarSlett
  10. Guro: Trur det må vere same garnet som i babydressen, ja. I alle fall noko tilsvarande. Eg har heller ikkje vore fan av garn som skiftar farge sjølv - før eg såg regnbogegarnet til Kauni! ;)

    SvarSlett
  11. Lekkert lekkert! Regnbuegarn har jeg aldri sett før:)

    SvarSlett
  12. Hehe, kom tilfeldig over bloggen din, og såg at eg var nemnt her :) Artig. Eg strikka babydressen av Aade Long (trur eg det heiter), men det liknar veldig. Eg likar i grunnen heller ikkje garn som skiftar farge (eller, eg likar nøster og hesper, men ikkje ferdige produkt), men ingen regel utan unntak:) Kjempefine bilete i bloggen din, var det eg eigentleg skulle kommentere!

    SvarSlett
  13. Det er så moro å strikke med regnbuegarn! Fargene endrer seg hele tiden så man klarer nesten ikke å legge fra seg strikketøyet!
    Ser at du koser deg med flott bok i kulda! Ja, det er kaldt! En nydelig vinter men etter å ha hatt nesten 30 minusgrader i noen uker er jeg igrunnen klar for litt varmere og lysere tider :))
    men så er det noe med kosen da..Vet ikke noe hyggeligere enn å fyre på peisen å krype sammen i sofaen med håndarbeide..Ha en fin uke! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  14. Hei! Har du nokon nettbutikker å anbefale, som selg stoff? Det bambi stoffet var berre nydelig, fant noko lignande, men ikkje like fint.

    Ha en fin dag!! Eg har fri:)

    SvarSlett
  15. herlige glade farger i det garnet! jeg har et litt ambivalent forhold til flerfargede garn, men noen liker jeg veldig godt, og dette garnet så fint ut!

    SvarSlett
  16. great...I see if I find some

    SvarSlett