fredag, januar 22, 2010

Neimen helledussen!!!



I dag har vi fint besøk her. Eg oppdaga plutseleg at Nøtteliten sjølv hadde klatra opp i det store treet som står rett utfor husveggen vår, og då måtte han sjølvsagt forevigast gjennom kameralinsa! Vi bor tett ved skogen, men likevel er det ikkje ofte vi ser ekorn, så dette var stas. Sist eg sjekka sat han enno oppe i treet og såg ut som han hadde seg ei lita formiddagspause. :)


Eg har også pause, og eg brukar ho til å nøste opp garn som forhåpentlegvis skal verte ei lun strikkajakke til meg sjølv. Håper eg rekk å svinte innom nokre av bloggane dykkar også, før det er full fart her igjen. :)

God helg!

10 kommentarer:

  1. Nusselig nøtteliten! Artig å få naturen så tett på stua:) Jeg har lagt igjen en utfordring til deg hos meg. God helg!

    SvarSlett
  2. Ekorn er søte, Vi hadde et som holdt til i trærne bak huset vårt i flere år. Spesielt morsom når den stjal fra meisebollene vi hadde hengt opp - et ekorn kan bli ganske langt...
    God helg!

    SvarSlett
  3. Så kjekt eit lite besøk ;-)
    God helg!

    SvarSlett
  4. For ein søt krabat! Eg håper her også skal dukke opp nokre slike, men sjeldan vi ser dei inntil husa? Vakre tulipanar i godt vinterlys!

    Ynskjer deg ei god helg!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har slikt fint besøk, lykke!

    Nydelige bilder du har, ja jeg sier det igjen og igjen og jeg mener det!

    God helg der nede! Kos dæ;)

    SvarSlett
  6. Nåååå, se så søt da! Ekorn er utrolig skjønne dyr. Det finnes en del av det hjemme på Toten. Husker jeg fant et ekorn en gang som hadde blitt bitt av en katt. Jeg passet på ekornet i to dager før det døde... Huff, det satte dype spor i et barnesinn. Godt at "ditt" ekorn ser friskt og raskt ut der det sitter og nyter pausen sin;)

    Ha en god helg, kjære du!

    SvarSlett
  7. Jeg er virkelig fasinert over bildene dine. Du tar flotte bilder! En fin blogg: )

    SvarSlett
  8. Ekorn er koselig besøk. :o)

    Synes du har en flott blogg, så nydelige bilder du tar!

    SvarSlett
  9. hihi. så herlig liten tass:) du bor herlig til!

    takk for kjempefint bidrag i nibutfordringen. du har et virkelig flott bad!! jeg skal snart flytte inn i eget hjem, og tror jeg må sette bokmerke på dette altså, helt utrolig flott!!!

    storeflittig

    SvarSlett
  10. dei er so fine!
    koselegt på kjøkkenet ditt! :)
    Kan du hjelpe meg.....

    SvarSlett