tirsdag, januar 05, 2010

Krystallklar morgon



Kulda og snøen den siste tida har produsert store, flotte istappar på huset vårt. Farleg, javisst, men vakkert òg. Akkurat desse heng i alle fall ein stad der ingen går med fare for å få dei i hovudet. I vindauget speglar lysa på juletreet seg - enn så lenge. Eg er i ferd med å plukke ned julepynten. Kunne gjerne tenkt meg å ha juletreet fram til helga, men det dryss så forferdeleg av det at no orkar eg ikkje meir. Det blir tomt etter det, men eg får vende blikket ut vindaget og sjå på pynten som vinteren har laga til oss i staden. Det er slett inga dårleg erstatning!

22 kommentarer:

  1. Eit flott bilde! Eg har tatt ut juletreet vår i dag. Det dryssa også så fælt, at eg angra på at eg ikkje har tatt det ut før...

    SvarSlett
  2. Nydeleg...
    Sjå sola kor ho dansar på fjelltoppane ;-)

    SvarSlett
  3. Et flott bilde. Istapper er nydelige, men kan være farlige.
    Driver å rydder ut julepynten nå. Syns det blir så tomt, at jeg må ta litt om gangen. Englene mine skal få stå ei stund til.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  4. Nei, det er sant; så visst ingen dårlig erstatning! Virkelig vakkert med istappene som henger der. :)

    SvarSlett
  5. Fint. Eg tok akkurat noko som likna ut glaset vårt.

    Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  6. Kuult bilde!! Godt nyttår til deg :) Klem

    SvarSlett
  7. Kuult bilde :) Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  8. Vakkert! Idag er det KALDT, men NYDELIG! Istappbilde på meg og, fra barnehagen.

    Ha en fin fin dag i sola!!

    SvarSlett
  9. Fantastisk bilde!!!!!! Jeg ble helt bergtatt. Ha en herlig dag. Klem Heidi

    SvarSlett
  10. vakkert!
    eg beheld jola litt til..treet dryss nesten ikkje og eg kvir meg litt til å ta pynten..venter til eg blir skikkelig lei og har trong for litt luft og plass;)
    ( altså er ikkje tenkt å vente lengre enn til helga;;))

    SvarSlett
  11. fyyyyyy søren! For et blinkskudd! du er jo helt rå.....
    Knallfint bilde.

    SvarSlett
  12. God kveld!

    For en flott bilde... naturens egen kunst. Husker at vi ikke fikk lov til å gå på fortauene her i Oslo i fjor på grunn av istappene som hang faretruende over hodet på oss. Første gangen jeg har blitt beordret av politiet til å gå midt i veien;)

    Godt nyttår ønskes deg og dine!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  13. vakker pynt.
    helt gratis!

    SvarSlett
  14. Nydelig bilde! Jeg er imponert over hvor fine bilder du tar selv om det ikke er lyst ute.. Det strever jeg med :)

    SvarSlett
  15. Ønsker deg et kreativt og GODT nytt år og takker og bukker for hilsen på bloggen min .-)

    SvarSlett
  16. Et nydelig bilde av vakre istapper.
    Det er alltid vemodig å rydde ut juletreet. Liker å ha det oppe til 13. dag jul...vi fikk etterhvert et teppe av barnåler på gulvet...så i år måtte det ut før... Lykke til med ryddingen og Godt nytt år!

    SvarSlett
  17. Så utrolig fint bilde !:)
    Her er også huset pyntet med istapper ,kjempefint .
    Ikveld sluknet adventstjerna i vinduet her,så nå er julen over for denne gang.:)

    SvarSlett
  18. For eit fint bilde du har tatt. Kjekt å ta slike flotte bilder av naturen.
    Eg har tent lys i islyktene mine, det er så fint å sitte inne å sjå ut på dei :)
    Ha ein super dag!
    Klem frå kamille

    SvarSlett