torsdag, januar 14, 2010

Jiha!


Det vart regnbogetunika, gitt! Passa gjorde den òg! Eg strikka som sagt utan mønster og var veeeldig spent på om det heile kom til å bli vellukka, men det trur eg jammen vi kan seie det vart! Den er altså strikka i Kaunigarn, og eg hadde denne kjolen i tankane då eg strikka Vesla sin. Min versjon vart utan "blondekant" nederst, eg strikka berre rett slik at det vart rullekant. Ellers var det nyttig at eg har strikka nokre gensrar med raglan- og rundfelling før, slik at eg kunne improvisere fellinga litt etter augemål.

Dette var eit skikkeleg koseprosjekt, det var berre så utruleg spanande å sjå fargeskifta vekse fram etterkvart som eg strikka! Og Vesla er fornøgd ho òg, og det er det aller viktigaste! :)

17 kommentarer:

  1. Wow seier berre eg..
    Du er dyktig altså!
    Du med strikk og han med PC ;-)
    Og begge er dyktige med mangt og mykje anna også!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Har du virkelig ikke strikket etter mønster? ...målløs av beundring! Fikk jaggu lyst til å strikke litt selv. Klem fra Fjeldborg

    SvarSlett
  3. Wow, kor tøff han vart!...sånn kunne eg tenke meg å strikke til eldstejenta mi, òg...ho hadde digga han:)

    SvarSlett
  4. Det må jeg si var kjapt levert! Og fin ble den også! :)

    SvarSlett
  5. WOW!
    I love that cheerful top...great colours!xx

    SvarSlett
  6. Heisann! Ny blogg for meg dette, men jeg er imponert over både det du lager og over fotograferingen din. Nydelig!

    Tunikaen ble kjempefin, det garnet er veldig effektfullt.

    SvarSlett
  7. Ååå, så fiiin! Eg trekk tilbake all kritikk av garn som skiftar farge på eiga hand! Hihi...!

    Ha ein god kveld!

    SvarSlett
  8. Å du og du så fin den vart!!
    Sikkelig flink er du :)
    Ha en fortsatt fin kveld.
    klem

    SvarSlett
  9. Så flink du er! Fantastisk fint ble det. Herlige farger på det garnet. Jeg er imponert over at du strikker uten oppskrift. :) Ha en god helg!

    SvarSlett
  10. Den ble jo bare utrolig flott! Så fargeglad og lekker. Fin fasong på den også. Likte så godt rullekanten. :)

    SvarSlett
  11. Nydelig !!!

    Likte veldig godt at du har gjort den så enkel, sånn at det vakre garnet kom til sin rett...

    SvarSlett
  12. Kjempe fin!! Jeg holder på å strikke tunika min første uten mønster, spennende:)

    SvarSlett
  13. I love it and it looks great on you

    enjoy your weekend

    SvarSlett
  14. Tunika'en ble kjempefin!

    SvarSlett
  15. KJEMPEfin blei den!!! Flink du er, og eit herlig garn:) *må prøve en gang*

    SvarSlett
  16. Denne likte jeg ! Er til vanlig ikke så veldig gla i slik flerfargegarn, men dette var bare lekkert! :)
    LenaE

    SvarSlett