søndag, januar 31, 2010

Ingeniørkunst


Hehe, store ord, ja, men eg må berre vise dykk festeanordninga for lampen vi har ved sofaen. Lampen er eit loppemarkedfunn som dessverre mangla tingesten som skal brukast for å feste lampen til eit bord eller liknande.


Løysinga vart å bore eit hol i ei gamal tønne eg hadde ståande (takk til husbonden for hjelp med boring!), og vips - så var problemet løyst. At eg fekk ein ekstra plass å leggje frå meg bøker ved sofaen var heller ikkje dumt. Ingeniørkunst på sitt beste! ;)

15 kommentarer:

  1. Åh det var smart!! Og fint også!!

    Vi har vært på jomfrutur med pulken idag, Aksel storkoste seg!!

    Ha ein fin søndagskveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Det er nemlig ingeniørkunst, når det er allerfinest - og sikke en skøn lampe :-)

    SvarSlett
  3. Dette var jo både praktisk og kreativt! God løsning. :) Herlig lampe også. :)

    SvarSlett
  4. Så utruleg smart!!! "Nøden lærer naken kvinne å spinne", veit du!

    SvarSlett
  5. He-he! Dette er ikkje berre ingeniørkunst, det er KREATIVITET! Og det er endå betre! ;)

    Vakker og unik løysing også!
    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt å ha en slik mann i hus da...
    Den lampen minnet meg om en jeg hadde på pikerommet for mange år siden. Elsker ting som minner meg om barndommen.

    Ha en fin søndagskveld!

    Lene

    SvarSlett
  7. et lite stykke ingeniørkunst det der ja.

    SvarSlett
  8. Snertent!
    Og koselig å se lampen igjen. Hjemme på 60 og 70-tallet hadde alle 3 jentene en slik lampe skrudd fast til skrivebordet. Etterhvert ble de mer eller mindre fulle av klistremerker - tror smilies dominerte.
    Nå ander jeg jammen ikke hvor de er, men at disse, tror de het Luxor, var enormt utbredt er i alle fall helt sikkert. Takk for titten!

    SvarSlett
  9. Super lampe.. super løsning! ;)

    SvarSlett
  10. Ja men det var jo både smart og stilig. Flott lampe.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  11. Det var superkult!!! Digger litt sånne "egendesignede" løsninger, blir et hjem med sjel av sånt! Ha en fin kveld! Klem Heidi

    SvarSlett
  12. Det var kjempe lurt ! Jeg bare elsker slike lamper !!

    SvarSlett
  13. Så stilig! :)
    Pent med en litt røff lampe i det lune interiøret.
    Madeleine

    SvarSlett
  14. Anonym5:25 p.m.

    Ikkje dumt! Me kjøpte for nokre år sidan ein festeanordning til å ha på veggen, hadde ein til å festa på bordet frå før. Greitt det og. Cilla

    SvarSlett
  15. Anonym7:39 p.m.

    Er det pelargonier du har i vinduet?
    Evt hvordan fungerer de? Skal de ikke klippes ned og settes mørkt?
    mine vokste over seg..............


    mvh ingrid

    SvarSlett