fredag, januar 08, 2010

Hutre...


Eg må innrømme at ein stakkars sunnmøring synest det er litt vel kaldt om dagen. I dag tidleg var det så kaldt i stova at det var reint utriveleg, sjølv om varmepumpa og elektriske omnar jobbar på spreng. Heldigvis har vi godt med ved og ein super liten Jøtul-omn, så no er det i ferd med å kome seg.


Lag på lag med mjuk ull er i alle fall heilt nødvendig! Og eg har ingeting imot å tulle meg inn i eit ullpledd og bla i ei av bøkene eg fekk til jul. Denne var eg så heldig å få av "Eplanissen". Ungane lurte fælt på kven det kunne vere, hehe. Eg måtte til slutt tilstå at det var eg sjølv som hadde kjøpt den for inntekter frå Eplabutikken min. ;)

God fredag!

13 kommentarer:

  1. Det var fornuftig bruk av pengane...
    Her også er det ull på ull..
    Men å få ungdomane til å kle seg er verre...
    Pausa på jobb må nytast til litt sniklesing på blogg ;-)

    SvarSlett
  2. Så flott den boka så ut. :) Hva heter den? Jeg bruker også å unne meg litt ekstra for "hobbypengene". ;) Koselige og lune bilder.

    SvarSlett
  3. Hulda: Boka heiter Nordliv. :)

    SvarSlett
  4. Smart!

    Jeg vet ikke hva tøflene mine heter....men kan fortelle at de jeg har, er helt normal i størrelsen. Må ikke kjøpe en størrelse for stor. Det er ull, og de går litt ut.
    Nydelig å gå barbeint i dem....de svarte farger litt av, så jeg bruker helst de brun/grå... (2 par ute og går her, altså...)
    Bilde av tøflene her:
    http://dansparoser.blogspot.com/2009/10/kaffetar-pa-kjkkentrappa.html

    Kos deg....i ulla....=) Klem.

    SvarSlett
  5. Tror jeg må ta en tur inn og titte på butikken din. Ønsker deg en fin dag =)

    SvarSlett
  6. Du og du , så fine ting du hadde i den epla-butikken din. Fine gave ideer til en fin pris også synes jeg. Skal huske på det!

    SvarSlett
  7. Ja det er kalde tider!!
    Her på jæren er det også utrolig kaldt til Jæren å være. For oss som er vant med slapsevinter er dette nydelig.
    Da er det jammen deilig med et varmt teppe og en bok!
    Jeg må innom å takke for inspirasjon. Jeg har også satt i gang et bilde om dagen proskjekt. Inspirert av deg.

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  8. Huff, jeg synes synd i alle dere som har det så kaldt om dagene..Den grusomme kulden har vi ikke opplevd noe særlig til her i nord.

    Jeg må bare si at det første bildet ditt var nydelig ! Bruker du ekstern blits når du tar bilder?

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelege kommentarar!

    Malin: Nei, eg brukar ikkje blits på bileta mine. Eg fotograferer mest mogeleg i dagslys, og styrer kameraet manuelt. No har eg også kjøpt eit nytt objektiv som lar meg ta betre bilete i rom med lite dagslys. :)

    SvarSlett
  10. I have to get some flowers...
    enjoy your weekend

    SvarSlett
  11. Eplanissen fortsetter forhåpentligvis med skjønne gaver ;)
    Her på nordmøre er det også grusomt kaldt. Vi har varmepumpe på, og fyrer i to ovner. Til tross for dette er vannet på kjøkkenet frosset. veldig upraktisk! :)
    God helg!
    Madeleine

    SvarSlett
  12. Oj, et sånn objektiv skulle jeg hatt. Hva heter det?

    SvarSlett
  13. Malin: Det er dette objektivet eg har kjøpt:
    http://www.japanphoto.no/product/objektiv/canon/canon-ef-50mm-f-1-8-ii/

    SvarSlett