lørdag, januar 23, 2010

Helg!


Så var det helg - igjen! ♥

Ha ein super laurdag!

8 kommentarer:

  1. Ser ut som din starta litt betre enn min... Gromguten skulle ha noko i mickrobølgeovnen i går.. og der tok han jammen meg fyr... Så her sit eg i brendelukt, med nedvaska hus... men lukta sit i enno. Kanskje eg skal vere takknemmleg for at eg har hus?:)
    Ha ein fin helg iallefalle;)

    Gode helsingar frå Lønnetunet

    SvarSlett
  2. Du også:)!
    Mmmm... det så godt ut;)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Takk det samme! Har fulgt bloggen din en stund nå, og den er til stor glede og inspirasjon - spesielt alle de flotte bildene! Herved oversendes en verbal blomsterbukett til helgen =)

    Anita NB

    SvarSlett
  4. Nydelig med ekornet i treet utenfor hos dere. Så søtt det var. :) Flott dette bildet av glasset. Mm, det så skikkelig godt ut. Ha ei finfin helg!

    SvarSlett
  5. åå, det såg godt ut! riktig god helg til deg og dine!
    kan hende de får vitjing av søte ekornet att!

    SvarSlett
  6. yum, yhay looks so good

    SvarSlett
  7. Hittade precis hit till Din dejligt vackra blogg, jag kommer tillbaks!

    Agneta, Sverige

    SvarSlett
  8. Mmmmmmm....Håpe du har kosa deg masse i helga :-) Klem

    SvarSlett