fredag, januar 01, 2010

Eit nytt år gjennom linsa



Nytt år, nye mogelegheiter! No har det gått nokre veker sidan eg avslutta 365-prosjektet mitt. Det har vore godt med ei pause, men eg har kjent at eg saknar det lille "sparket bak" som gjer at eg må gjere ein liten ekstra innsats i forhold til det å ta bilete. Det er fort gjort å verte litt lat, same kor kjekt eg synest det er å fotografere! ;)



Dermed startar eg no opp eit nytt år med (minst!) eit foto kvar dag. No, som sist, reknar eg med at det ikkje alltid er like lett å få lasta opp og lagt ut bileta kvar dag, så det tek eg litt alt ettersom det passar.
Eg er klar for eit flott foto-år! Utstyret er også oppgradert. Eg har nytt (heimelaga) overtrekk til nakkereima, ny kameraveske er undervegs i posten, og eit har fått eit ekstra objektiv. *jippi*




Og bileta i den nye 365-serien vert lagt her.

Ynskjer dykk alle eit strålande nytt år! :)

8 kommentarer:

  1. Hei, kjære venn! =)

    Først vil jeg få takke deg for mange koselige hilsener i året som har gått.
    Og 1000 takk for all inspirasjon du gir!!! Du er super! Og jeg elsker dine bilder!

    Jeg undrer på om jeg skulle kastet meg med på 365-leken, jeg også...
    Fin måte å gjøre det på. =)
    Må tenke kjapt....har vurdert det før også...og så er det jo ingen krise om det ikke funker...ingen som dør av det-......hehe...
    Hadde vært moro å prøve.

    Gleder meg til 2010! og følge deg. =)

    Godt nytt år! Klemmer, Kathrin.

    SvarSlett
  2. GODT NYTT ÅR til deg og dine!!!
    Gleder meg til å følge bloggen din i 2010:o)

    Det objektivet har eg og, veldig kjekt til portretter!

    Neste veke startar den harde kvardagen att for oss; eg i jobb og Aksel i barnehage. Blir spanande. Gleder meg til å begynne å jobbe, men gruer meg til å sjå Aksel så lite. Skal ha fri ein dag i veka da, heldigvis!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Godt nytt år....
    Flott med 365-fotografering...
    Og du får no endåtil ei kraftmast til å sjå vakker ut ;-)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så kjekt å høre! Gleder meg til å følge prosjektet ditt! De forrige var nydelig!
    Godt nytt år!
    Klem

    SvarSlett
  6. hei, og godt nytt år:)

    Lurer på om du tilfeldigvis selger slike nakkereimovertrekk i butikken din?? det så veldig kjekt ut!

    ~reggy~

    SvarSlett
  7. Du tar jo så flotte bilder, at jeg synes absolutt du skulle fortsette bildeprosjektet!:) Og når jeg så den fine nakkereima du hadde sydd, kom jeg på at jeg har lagret en oppskrift på en sånn en. Kanskje jeg skulle prøve meg, jeg også?:) Ha en riktig god søndag!! Klem B:)

    SvarSlett
  8. Hei, for en søt blogg du har! Koselig å dette innom tilfeldig, og bli så inspirert :) Jeg bare ELSKET stoffet på nakkereima di! Jeg har lilla-dilla, og lurer på om det er å få tak i? Syns jeg har sett noe lignende på Stoff og stil.
    Ihvertfall, takk for titten :) Det blir nok ikke den siste!

    Stor klem fra meg.

    SvarSlett