mandag, januar 18, 2010

Bad!


Det pågår ei baderomsutfordring inne på Norske interiørblogger om dagen, og då kan det passe bra å ta ein sving innom badet vårt for å sjå korleis det vart der inne til slutt. Vi reiv ut alt innhald og starta på nytt i fjor sommar, og eg laga eit innlegg om det her då vi var nesten ferdige. Vi er faktisk enno ikkje heilt i mål, det manglar det eit par knaggar, og så jaktar eg på eit lite skap til å henge på veggen. Vi får sjå om det dukkar opp eit på loppemarked etterkvart, kanskje.


Vi er i alle fall svært fornøgde med dette rommet, det er rett og slett himmelvid forskjell frå det som var her før!


Jepp, det var altså vårt bad! Meir om baderomsutfordringa på Norske interiørblogger finn du her.

Ha ei god veke! :)

18 kommentarer:

  1. Åååå.. Nydelig bad! :)

    SvarSlett
  2. Badet er kjempelekkert! =)

    SvarSlett
  3. Drømmebad! :)
    Og veeeeeldig kjekt å se før-bildene dine! Utrolig hva en kan gjøre med et rom :)
    Ønsker deg en fin uke!
    Madeleine

    SvarSlett
  4. Det badet der skulle jeg gjerne hatt ! Og for en stor dusj, fantastisk !

    SvarSlett
  5. Kjempelekker altså! Flotte detaljer. Du er FLINK!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Så enkelt og delikat. Nytt bad, ja... noen år frem i tid. Badet vårt er semioppusset med maling og litt ny innredning, men er så lite og gammelt at ingenting egentlig gjør susen... Ha en fiiiin kveld!

    SvarSlett
  7. Det vart svært bra...;-)
    Ynskjer meg nytt bad eg også...

    SvarSlett
  8. Så flott bad!! Heldige du med en sånn stor dusj!:) Virkelig flott!

    SvarSlett
  9. Så utruleg fint badet dykkar vart! Likte at de ikkje har fliser over det heile. Her i huset var badet ferdig oppussa i 2003... heilt sånn standard, men alt for bra til at det kan gjerast på ny på mange år.

    Likte kjempegodt dei svarte detaljane på badet dykkar. Er det Poirot him self du har bilde av der :)

    God natt klem frå Linda

    SvarSlett
  10. Vakkert bad! Og så viser du AKKURAT slik spegel eg har lyst på!!! Er han ny?

    Ha ei flott veke!
    Klem E. :)

    SvarSlett
  11. Vanvittig lekkert!!! Elsker det stramme svart/hvite sammen med nostalgiske detaljer. Helt nydelig!♥ Klem Heidiultint

    SvarSlett
  12. >Fint vart det ja!!!
    Håper du har en fin tirsdag
    Klem

    SvarSlett
  13. Jammen eit herlegt bad:)

    SvarSlett
  14. Det var et nydelig bad! Utrolig vakkert og jeg fikk lyst til å flytte rett inn... Skal selv pusse opp bad i mitt nye hjem. Kunne virkelig tenkt meg et lignende bad!

    Ha en fin dag!

    klem,Lene.

    SvarSlett
  15. Det ble et herlig bad. Kan forstå at du syns det var godt.
    Gode og varme tøfler er et must i kulden. Ser utrolig gode ut.
    Ha en god onsdag :)

    SvarSlett
  16. Kjempefint!!Lurt å satse på nøytral innredning så kan du variere tilbehøret:D

    SvarSlett
  17. Hei! Så kjempeflott bad du har! Jeg falt veldig for både toalettet og vasken, kan du si meg hvilken modell/leverandør det er? Mvh Gro :)

    SvarSlett
  18. Gro: Takk! :) Både toalett og vask er frå Porsgrund.

    SvarSlett