lørdag, desember 19, 2009

Vinterlys


Lyset frå vinterlandskapet ute gjer at alt inne også ser annleis ut. Eg likar den blå tonen det gir på bileta.


Vi startar laurdagen i ro og mak, men må nok setje opp dampen litt seinare i dag. Kanskje får vi juletreet i hus i løpet av dagen? Det må nok stå ute nokre dagar til, for vi pytar det ikkje før den 23., men det kan vere greit å sikre seg eit tre før det vert altfor utplukka. Vaskebøttene bør vel også takast fram i dag. Full nedvask blir det ikkje, men eg veit for eksempel om eit par barnerom som har bruk for ein omgang med vatn og klut. ;)

Ha ein fin laurdag!

8 kommentarer:

  1. Herlig lys på bildene dine.
    Godt å kunne gå å ordne og pynte litt og kjenne at jula nærmer seg. Men enda er det noen dager i forventning igjen.
    Ha en riktig god førjulsdag :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, som alltid! Ha en flott lørdag! klem fra silje.

    SvarSlett
  3. blå lyset ser fantastisk ut,selv får jeg en herlig følelse av den:)gleder meg til å få inn juletreet jeg også,og ikke minst så må det vaskes nok en gang her også:(

    SvarSlett
  4. Vonar de kosar dokke...
    God helg!
    Herleg bilete ;-)

    SvarSlett
  5. Jeg er helt enig, det kalde, vinterlige lyset er nydelig! Vakre bilder, veldig stemningsfulle! Ha en fin lørdagskveld. Klem fra Heidi

    SvarSlett
  6. enig med deg...det blå lyser er fint!
    vinterslig.

    SvarSlett
  7. Hei!
    Takk for koselig hilsen.
    Jeg er fortsatt i "stjerne-modus", og klikker du deg inn til meg, deler jeg noen tips, og ikke minst: du får se Blasse Vielfalt's vidunderlige stjerner. =)

    Klemmer.

    SvarSlett
  8. Vackert!!! Fredfullt! Vårt frukostbord liknar mest ett slagfält...och Jesusbarnet hittade jag idag i kaminen... men det blir jul i alla fall.

    SvarSlett