tirsdag, desember 08, 2009

Smygande

7des095

Eg likar å la bittelitt pynt kome smygande inn i stova vår utover i desember. Det er ikkje snakk om julepynting som sådan, men berre ein liten smak av det som skal kome. Adventsstjerna er sjølvsagt på plass, og den kastar fine skuggar på veggen vår når sola er på visitt.

7des093

I går syntest eg også at det kunne vere på tide å ta ned påskeegga frå toppen av TV-skapet (*knis*) og la hjarte og fuglar få ta over.

7des094

For litt ny julepynt har eg kjøpt i år òg. :)

9 kommentarer:

  1. åå, så mange lune koslege innlegg her var komen! Herleg bilete der du kroar deg i sofaen med strikketyet!
    Fin adventspose har du laga òg og sukker søt jolapynt er komen i hus!
    Aah, blir alltid så god inni meg av å kikke innom til deg!!:)

    SvarSlett
  2. kjempefint! =) myyyyysigt.

    SvarSlett
  3. Deilige bilder tatt i dagslys med en vintersvak sol. Jeg tar bare bilder i helgene jeg nå. Kveldslyset er helt håpløst, selv om jeg bruker stativ og slår av alle gule lys. Grrrmppfftt ... Foto handler om å fange lyset, noe jeg sliter fælt med på denne årstiden :-/

    Dine bilder blir en nytelse!

    Marit

    SvarSlett
  4. Så fine! Hadde passa perfekt inn hos meg:) Fine bilder!

    SvarSlett
  5. Flott, eg også likar smygande pynting ;-)

    SvarSlett
  6. Eg kosar meg sånn med bileta du legg ut. Dei er så stemningsfulle. Heimen din framstår veldig lun og varm. Tenkjer de har det godt alle saman der. Og litt gradvis pynting i desember er kos. Ha ei god førjulstid.

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder du har tatt!! (Jeg savner det lyset, sukk, har vært så mørkt her i det siste...) Nydelig julepynt også, de samme hjertene og fuglene henger på juletreet på minstemors rom (jepp, juletrærne til ungene kom opp på søndag), og jeg synes de er knallfine!:)
    Klem B:)

    SvarSlett
  8. Så fint du har pyntet! Kjekt å se sola igjen, begynner å bli halvannen måned siden den var her.
    Koselig strikkebilde :) Man går liksom rett i en litt rolig, behagelig modus når man kommer inn i bloggen din..
    Madeleine

    SvarSlett
  9. Fine bilder og fiiin adventspynt! Denne bloggen var ny for meg, her kommer jeg helt klart tilbake :)

    SvarSlett