mandag, desember 14, 2009

Kvit jul?

14des091

Eg ser det er fleire som ventar på snøen, og i år har eg faktisk begynt å håpe på at det kanskje kan bli ei kvit jul! Langtidsvarselet viser at det to dagar før julaftan er venta 16 kuldegrader, og når det er 16 kuldegrader her, då er det KALDT! Brrr! No skiftar rett nok véret fort på våre kantar, så eg vert ikkje overraska dersom det regnar igjen julaftan, men det hadde vore ekstra kjekt dersom vi fekk ha nokre kuldegrader og snø…

I dag er det i alle fall grått og vått ute, men vi fyrer i omnen og kosar oss likevel. Jula er faktisk rett rundt hjørnet! :)

11 kommentarer:

  1. Fantastisk!! Jeg krysser fingrene jeg også. Det hadde vært supert med snø når jeg kommer hjem til jul.

    elin

    SvarSlett
  2. Så mye fint det er inne hos deg. En stund siden sist jeg var innom... Mange fine innlegg. =)
    Takk for titten.

    SvarSlett
  3. JA jeg vil ha kvit jul!!! Jeg får liksom ikke helt rette stemningen uten snø :)

    SvarSlett
  4. I akkurat passe mengder er snøen berre heilt herleg!! :) Lyst og mjukt og godt!

    Er det forresten pelargoniar du har som blomstrar så fint? :)

    SvarSlett
  5. Ja, jeg håper også på snø på julaften! Det er toppen av julestemning. :) Ha en god kveld!

    SvarSlett
  6. Guro: Det er pelargonia, ja. Dei bur heile året i stova vår og trivest med det! :)

    SvarSlett
  7. ja til hvit jul!!
    eller som du sier kvit jul.

    SvarSlett
  8. så fint du har det hjem,hvordan klarer du å ha barn og ha deg så ryddig hhjem?

    SvarSlett
  9. Flott blogg du har!! Hadde vært topp om snøen kom snart ja, så blir det ekstra ekstra julestemning.
    -ha en fin førjulstid, med eller uten snø :)

    SvarSlett
  10. Daria: Hehe, hadde du berre sett alt rotet som IKKJE kjem med på bileta! ;)

    SvarSlett