fredag, desember 11, 2009

Julevandring…

11des091

Dei er i rute i år òg! Tre kongar har dukka opp lengs aust i huset vårt, og dei skal nok finne fram til stallen i tide! Julekrybbefigurane våre laga vi i fjor, og det var så kjekt å finne dei fram att frå kassene med julepynt! Enno står stallen tom, Josef, Maria og Jesusbarnet skal ikkje på plass før julaftan.

11des092

Badet har også fått litt førjulspynt, Mr Poirot har fått selskap av ein svibel. Og for den som måtte lure på kva mesterdetektiven gjer på badet vårt, kan eg fortelje er han der fordi eg synest stilen på badet vårt minner litt om interiørstilen i nokre av husa i Poirot-filmane. Eg trur nok Mr Poirot ville trivst der inne. I alle fall når der er ryddig! Og når der er rotete, kikar han litt strengt på oss inne frå bilderamma si! ;)

God helg!

10 kommentarer:

  1. Digger Poirot bildet ditt! Artig og overraskende ting å ha på badet! :-)

    SvarSlett
  2. Fikk lyst å komme innom bloggen din bare for å si hei og ønske god jul. Å besøke bloggen din er jo fint bare for å få en liten smak av julero, for den finnes så absolutt her! I dag skal jeg handle litt julegaver. Håper inderlig jeg klarer å få unna noen. Fikk nemlig litt sjokk da jeg plutselig innså at julaften er ikke neste uke, men uka etter. Har tatt det så med ro med juleforberedelser at jeg plutselig har fått dårlig tid... Men her fikk jeg litt ro igjen. Det viktigste er jo at man har de man er glad i rundt seg!
    God helg!

    Guro

    SvarSlett
  3. Jeg har riktignok lagt merke til ham i ett eller annet bilde her på bloggen...Sejt..:-)
    Ha en fantastisk fin helg Haust :-) Stor klem

    SvarSlett
  4. Så kjekt med slike tradisjonar som dokke har med borna..
    Ja, kanskje vi skulle hatt ein som såg strengt på oss på badet vi også;-)
    Ha ei herleg Adventshelg i Jordmorhuset!

    SvarSlett
  5. Det var tre staselige konger! Og så fint det var på badet ditt...Mr Poirot ser ut til å like seg :)
    Ha en fin tredje adventshelg.

    SvarSlett
  6. Helena from Portugal8:46 p.m.

    I don´t understand a word of what you write but I love your photos and the one of M. Poirot is so cute. ;)

    SvarSlett
  7. Så morsomt med Poirot på badet! menne er en stor Poirot-fan, så vi har alle episodene på dvd. Masse fine hus, og flott interiør ;)
    Dine vise menn var skjønne!Koselig med hjemmelaget julekrybbe. Håper du viser frem resten av den også!
    Madeleine

    SvarSlett
  8. Koselig med julevandringen. Her i huset har vi også en julekrybbe, lillemannen beundrer den og flytter litt rundt på figurene innimellom. Men er jo litt ekstra koselig med hjemmelaget, da.
    Idag skal jeg på julemarked, gleder meg. Ha en fin adventshelg, klem :-)

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Bileta dine er så godt komponert! Så flink du er!

    Likte veldig godt dei tre vise mennene også, og så fint at dei kjem inn i huset i aust...! Artig detalj!

    Det ser ut som de nyt adventstida, og eg håpar de held fram med det resten av den òg. Ha ein fin veke! :)

    SvarSlett