onsdag, desember 02, 2009

Adventspose

1des092

Eg fortalde her eine dagen at eg ikkje fann att adventskalenderposen vår. I farta finn eg ikkje bilete av den heller, men vi har hatt eit system der eg legg kalenderpakke i posen kvelden før. Den store fordelen med dette er at eg ikkje treng å vere ferdig med alle kalenderpakkane før 1. desember, hehe! ;) Det var litt trist at den gamle posen var fordufta, men eg håpar den dukkar opp att ein eller annan gong.

1des093

Men adventspose måtte vi ha, så eg sette meg til symaskina og laga ein ny. Denne fekk litt meir fargar enn den gamle, men teksten er den same på begge posane, nemleg ei linje frå adventssongen vår; “Vi ventar på at kongen vår skal fødast i ein stall”. Teksten stempla eg på med lilla stempelfarge, og eit band eg fann i ein bruktbutikk ein gong rammar teksten inn.

1des091

Kalenderposen heng i stova vår, i eit hjørne som eg har forandra litt på. Vi har hatt det gamle sjukehusbordet vårt ståande her, men akkurat no har vi meir behov for eit lite arbeidsbord til Minsten. Dermed er sjukehusbordet på ferie på arbeidsrommet mitt så lenge.

30nov093

Og ute ligg snøen enno, sjølv om temperaturen gjer sitt beste for å smelte han vekk. Stemningsfullt er det uansett. :)

21 kommentarer:

  1. stemningsfulle bilder, den posen var NYDELIG!

    jeg liker SÅ godt maleriet ditt, hadde nok vurdert å kjøpe det hadde jeg sett det til salgs et sted :) et eller annet med det som tiltaler meg veldig, husker godt sist du hadde det i et innlegg..blir du lei det så vet du hvem du skal kontakte nå!:)

    varm adventsklem til deg

    SvarSlett
  2. Så flink du er:)
    Den posen var bare nydelig:)
    Koselige stemningbilder...

    Klem♥

    SvarSlett
  3. Så stemningsfullt...

    Tenk minstemann er så stor han tren arbeidsbord, stilig ;-)

    SvarSlett
  4. Fin fin pose og herlig snøbilde!

    SvarSlett
  5. Nydelig adventspose! Kan tenke meg det er spennende å våkne opp til ny pakke der hver dag!
    Likte veldig godt bokstav stempelet:) Det ga en fin effekt...

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg husker så godt den gamle adventsposen deres. Lur ide å slippe å ha alt klart til 1. desember, så kan man også komme på ting som passer til spesielle planer man har etterhvert.
    :) Klem

    SvarSlett
  7. Ååååååh så fin adventspose!:) Her i huset har vi adventskalendar... med 24 gåver og kvar sin dag å opne... mor og far også!:) Gromguten har vore med å laga den, og han er ikkje so interiørinteressert so han begynte å pakke i avispapir og vi "hine" slengte oss på... den er kjempe koseleg og gromguten får erfare at det er stas å gi også:) Men fin? Neeeeei... den ser ut som eit takras!:) thi hi! Nyyydelig med snøen som ligg ute... :)
    God adventsklem

    SvarSlett
  8. Åh så søt pose! Skikkelig nydelige farger. Flink du!

    SvarSlett
  9. Så vakker adventsposen er! Du er så flink til å sy.
    Og så er dere noen heldiggriser som har snø utenfor vinduene. Her jubler vi når vi får litt frost og rim på bakken. Da kommer julestemningen sigende...;)

    Ha en herlig adventstid!

    SvarSlett
  10. FOR ein FIIIN adventspose! Likte veldig godt fargane, og ikkje minst den stempla teksten og bandet... Idèen med pose i staden for trad. kalender er også beldig bod! Kanskje vi går for det neste år..?

    Men du, då eg såg på det bordet ditt såg eg at du hadde sandkakelysestake, og lurer berre på ein ting: Blir den veldig varm under? Kan eg sette den rett på bordet med telys i? Fann slike på bruktbutikken forrige helg, og vurderer møbelknottar under, men det blir jo aldri...

    Kosar meg med dei fantastiske stemningsbilda du byr på! takk!

    SvarSlett
  11. for ein fin pose!
    virkelig!

    SvarSlett
  12. Posen ble jo knallfin! Likte veldig godt bildet av huset ditt tatt utenfra. Skikkelig julehus... :)
    Kle, Madeleine

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder!! Kjempeflott pose, du er veldig flink! Takk for lur idè, den skal eg spara på :)

    Liker så godt bordet ditt med ulike stoler til, slik vil eg også ha det.

    Ha ein glad torsdag!
    Klem frå kamille

    SvarSlett
  14. åååååååååååååååååååååååååååååååå!
    dobbelt åååååååååååååååååå!

    Du er så suverent flink!
    Og du har det stjernestoffet jeg ønsket meg, Stoff og stil var utsolgt, så jeg har kun den grå varianten. =)

    Kalenderposen din er helt bjuuuuutifull! Smaskens!
    Fin tekst også.

    Klemmer

    SvarSlett
  15. Kjempelurt med adventspose!Ej he hatt lyst å lage til Ben lenge,men e ikkje så flink å sy så d he stoppa opp der.En slik skal nok ej også klare å lege,så d blir supert!:)

    SvarSlett
  16. For en FIN pose! Stoffet var nydelig, og skrifa både meningsfull og fin!
    Åshild :)

    SvarSlett
  17. ååå, vart heilt avensjuk på den dere smøen! Me har prøvd alt me kunne å jage regnet i dag..men til inga nytte!:( Litt høgare tiggerlydar så har me det vel!
    Du har det så fint inne hos deg...blir i godlag av å kikka på bileta! :)
    Utruleg flott akrylbilete! vart heilt fasinert!
    God helg!

    SvarSlett
  18. Så fine bilder! Akkurat helt sånn bare "riktig", med utsnittene og fargene og alt. Kjempefint.

    Posen ble flott, lilla og gull er jo nydelig, og her var det akkurat passe av alt. Likte denkjempegodt. SÅ flink du er!

    Ønsker deg en kjempefin helg.

    SvarSlett
  19. Så fine bilder! Akkurat helt sånn bare "riktig", med utsnittene og fargene og alt. Kjempefint.

    Posen ble flott, lilla og gull er jo nydelig, og her var det akkurat passe av alt. Likte denkjempegodt. SÅ flink du er!

    Ønsker deg en kjempefin helg.

    SvarSlett
  20. Skjønne, skjønne posen! Og så lurt; du er så kreativ! Mykje herleg å få hjå deg, både ord, bilete og inspirasjon:-)

    SvarSlett
  21. Så fin adventspose! Takk for musikk-linken du har lagt inn her lengre ned, jeg har kost meg med masse fin musikk på spotify i det siste:-) Ha en fortsatt fin adventistid!

    SvarSlett