fredag, november 06, 2009

Utsikt

361 365

Fint å ha utsikt til heile verda, her eg sit i sofakroken ein fredag kveld. Rart å tenkje på at eg sit her i det koselege huset vårt, i eit kaldt lite land langt mot nord, snurrande rundt på ein ball i det store, mørke verdsrommet.

6nov091

Godt å tenkje på at han som skapte denne kloden –  og rommet den svevar i – også skapte meg, og at han bryr seg om meg og er hos meg, kvar dag.

“Han har den heile, vide verda i si hand.” Han har meg i si hand. Det takkar eg for!

16 kommentarer:

  1. your candle stick is very pretty

    SvarSlett
  2. Å så flott eit innlegg..
    Rett og slett nydeleg!

    God helg!

    SvarSlett
  3. så sant så sant!

    Han har hele verden i sin hand!

    Klem

    SvarSlett
  4. jeg er også veldig takknemlig for det!!

    SvarSlett
  5. Kjære deg! Du har en nydelig blogg som inspirerer og gleder. Takk - og fortsett å skrive og legge ut dine vakre bilder <3

    Og ja, det er fantastisk, å vite at vi ikke er en tilfeldighet, men ønsket og elsket! Det er et fundament å bygge livet på det :)

    En velsignet god helg ønskes deg og dine!

    klem fra jenny

    SvarSlett
  6. Jeppsi peppsi.....DET er godt å vite! =)

    Nattaklem

    SvarSlett
  7. Godt å kjenne på takknemlighet, det gjør jeg også hver dag!♥ Koselig med globus, jeg leter etter i stål. Ønsker deg en herlig helg. Klem fra Heidi

    SvarSlett
  8. Ja, det er verkeleg godt å tenkje på at Han passar på oss... når ein byrjar å tenkje at vi er på denne kloden i eit mørkt univers so kan ein føle seg utruleg liten... Då er det verkeleg godt å tenkje at vi har ein som passar på oss:) Takk for påminnelsen!

    SvarSlett
  9. WOW!! Nydelig og flott, likte lysestaken foran speilet. Bare lekkert ;)
    Ha en fortreffelig helg

    SvarSlett
  10. Jammen har du klart å lage en stemningsfull atmosfære... Ikke rart det fører med seg mange kloke og riktige tanker...:))

    God helg fra Mariann.

    SvarSlett
  11. Du er god!
    Takk for fint innlegg!

    SvarSlett
  12. Herlig innlegg!!! Fotte og litt utenomdetvanlige bilder. Ha en fortsatt koselig helg, klem.

    SvarSlett
  13. Nydeleg innlegg og vakre bilete.

    Eg kosar meg sånn når eg les bloggen din, og derfor har eg gitt deg ei utfordring som ventar på min blogg.

    (http://hyttehuset.blogspot.com/2009/11/utfordring.html)

    SvarSlett
  14. Kjære Haust! Takk for slike gode og sanne ord! Det er så godt å vite at vi er elska uansett, og Han er med oss kvart eit øyeblikk. ...."hvor jeg snur eller vender meg, så er jeg midt i Guds kjærlighet!" Takk for nydeleg og inspirerande blogg!

    SvarSlett
  15. Han har skapt heile verda, med alle landa og alle folka, å så tenkte han på meg og deg, utruli, de seie noko om kor god han er (viss ein skulle vera i tvil om kor han er innimellom)

    Ha ein fin søndag

    SvarSlett
  16. ..så gode ord,
    vi har mye å takke for :o)
    Det gjelder bare å huske på det!

    Koselige stemningsbilder,
    likte så godt den hjertelysestaken din :o)
    Klem J.

    SvarSlett