onsdag, november 25, 2009

Forventning

25nov091

Desember kjem nærare for kvar dag. Plutseleg er det mindre enn ein månad til julaftan! Heldigvis er mange av julegåvene handla inn, og eg håper vi kan få ei koseleg adventstid utan det heilt store julestresset. Gler meg til pepperkakebakst og til å smake på gløggen, til å finne fram adventsstaken og pakke julegåvene fint inn…

25nov092

Og så gler eg meg til å sjå årets første sviblar blomstre. Eg vart ubeskriveleg glad i fjor, då eg oppdaga at det eg hadde mistenkt for å vere allergi mot sviblar ikkje var det likevel. Dermed kan eg nyte syn og duft av desse nydelege blomstrane igjen.

25nov093

Medan eg ventar, strikkar eg. Bakgrunnsmusikken min er (…i år også…) Mosaic si juleplate. Dersom du brukar spotify kan du høyre den her.

(Og dersom du ikkje brukar spotify må eg fortelje deg at det er ei fantastisk oppfinning! CD’ane våre er parkert for godt, for det aller meste er tilgjengeleg på spotify – gratis (med reklame…eller for ein hundrings i månaden utan reklame) og heilt lovleg!)

12 kommentarer:

  1. Hei
    Ville berre seie at eg blir glad når eg ser at du skriv på nynorsk. Er ikkje mange som gjer det lenger. Som norsklærar varmar det mitt hjarte :)
    Flott blogg du har. Kjem i god stemning av å kikke!

    SvarSlett
  2. Jeg er også veldig glad i Mosaics julecd, og kan anbefale den på det varmeste :) Helene Bøksle har kommet ut med en julecd i år, og den er også nydelig!! Prøv den også ;) Ser ut som du koser deg. Ønsker deg en fortryllende kveld!

    SvarSlett
  3. Eg vil også kjøpe sviblar snart! Og gler meg til julemusikk og adventstid... Har nettopp hatt juleverkstad for barnegospel, og det er stas!

    Og forresten...spotify krever vel invitasjon, så eg lurer på om du vil invitere meg? ;)

    SvarSlett
  4. Du har alltid så koselige og stemningsfulle bilder =)
    Det er bestandig en fryd å stikke innom deg.
    Madeleine

    SvarSlett
  5. Hei Haust! her hos deg er det alltid fred og harmoni..Ser så koselig ut hos dere! klikket meg inn og så på julebøkene du leser og fant ut at jeg i hvertfall har boken til Rie Elise. Kjøpte den i København for flere år siden og er virkelig kjempeglad i den!
    Klemmer fra kardemomme :))

    SvarSlett
  6. Jag lyssnar också på julmusik via Spotify medan jag jobbar! Men tyvärr är här nog mera kaotiskt än hos dej...

    SvarSlett
  7. Så utrolig koselig du hadde det hjemme :-)

    SvarSlett
  8. Ser at en av favorittbøkene mine ligger på bordet. Gleder meg også til alt det du nevner... gleder meg enda mer nå etter å ha lest dette. Jippi, snart er det første søndag i advent! :-)

    SvarSlett
  9. Hei:)

    Takk for hyggelig tilbakemelding på gangen min:)
    Deilig å endelig se en helhet...:)

    Nydelig bilder du har lagt ut, lun og koselig innestemning....

    Ønsker deg også en fin helg:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  10. koselige bilder!

    kjøpte den første svibelen her om dagen og da tenkte jeg faktisk på deg :)

    ønsker deg en herlig adventshelg,
    klem

    SvarSlett
  11. Hei du :))Dette nummeret av Bolig Liv er nr.12 i 09 og er det aller siste nummeret.Jeg fikk det i postkassa for en uke siden og da ble det nok lagt ut for salg i kioskene i uken som var. Neste nummer kommer uken før jul..Den 18 tror jeg det var..Det var mye fint i denne utgaven også. De har jo en nettside også hvis du ikke vet om det da..www.boligliv.dk Der står det mye om det siste nummeret og også noen smakebiter :))

    SvarSlett