mandag, november 23, 2009

Fargekombinasjon

23nov093

Eg tok fram fotoapparatet for å ta eit par bilete i dag, og hekta meg opp i denne fargekombinasjonen: saftiggrøn og knallrosa.

23nov092

Handlenetthankane ligg på spisebordet, klare til å bli forflytta til strykebrettet. Dette er skikkeleg augesnop, heilt utan kaloriar! Svært sunt!

23nov091

På kjøkkenbenken låg denne vesle raringen, også han grøn og rosa. Eg fekk lyst til å bruke han som mal for eit lite broderi. Kanskje eit romjulsprosjekt?

God måndag!

11 kommentarer:

  1. Flotte farger og flotte bilder. Det trengte jeg på den denne regntunge dagen:)

    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  2. Jøss, kommentaren jeg la inn bare forsvant uti blogg-intet. Prøver en gang til jeg.

    Veldig nydelige bilder og flott fargekombinasjon. Det ble en kortversjon i tilfelle denne kommentaren også forsvinner.....

    SvarSlett
  3. sååååååååååååå søtt!

    SvarSlett
  4. Sånn snop er nydeleg...
    Så ligg eg no her og knaska Paralgin.. og når dei virkar kan eg drøyme meg vekk i bloggverda...

    Nyt den flotte dagen om du kan!
    Takk for helsing!!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott fargekombinasjon! Eit slikt handlenett hadde vore noko:) Kanskje ein kunne klare seg utan snop med då :)

    ha en fin dag

    SvarSlett
  6. Sånne strekteikningar kan brukast til mykje fint. Vi har skilpadde-tema:

    http://magfly.blogspot.com/2009/01/liten-inspirator-del-2-small-inspirator.html

    http://magfly.blogspot.com/2009/09/ikkje-eit-smakryp.html

    Det nederste har eg overført til stoff med strykepapir og sydd pung av (men ikkje fotografert - har litt oppsamling som bør dokumenterast).

    SvarSlett
  7. Augesnop - mitt nye norske favorittord!

    SvarSlett
  8. Herlige farger.
    Nydelig tegning. Kommer til å bli et flott broderi.
    ha en god uke :)

    SvarSlett
  9. frisk kombinasjon.
    og for en tøff tegning.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for kjempekjekk kommentar på Fjeldborg! Og ditto, får jeg si, her var det mye fint å se! Så faktisk på noen av produktene dine på epla i går:) ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  11. må sei meg enig med life in yonder, augesnop var ein flott ord!
    Men så er no eg glad i snop også da.... he he
    Flotte farger! Og den teikninga var fantastisk flott!

    SvarSlett