fredag, november 20, 2009

“En elefant kom masjerende…”

20nov091

Eller tuslande i morgonmørket, om du vil.

Av og til vert leiker og ting heilt tilfeldig plassert på stader der dei rett og slett tek seg nokså godt ut. Det var tilfellet med denne elefanten. Han stod rett nok med bakenden ut mot stova, men eg svinga litt på han, og så vart han eit nytt blikkfang på pianoet.

Trur eg har sagt det før…det skal ikkje alltid så mykje til! :)

PS! No ligg det to nye presskannevarmarar i butikken min på Epla. Julegåvetips? :)

5 kommentarer:

  1. Så koselig å komme inn til deg i din blogg igjen. Det var en stund siden det nå.
    Og flink har du vært også hvis du har klart å legge inn et bilde HVER DAG i et år. Wao! Jeg rekker ikke det jeg...

    Men ha en fiiin dag!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  2. Hehe, det ble jo faktisk stilig. Og du bruker lyset på en så flott måte. Et flott bilde. God helg!Hilsen POlly:)

    SvarSlett
  3. Nu har jag besökt din butikk! Såååå vackert! Ska gå igenom min julklappslista, så kommer jag tillbaka med en beställning! Är så glad för att du gör detta!!! Dessutom är du en SUPER-fotograf... och vet du, det ska starta en fotoklubb i bygda! Hint!

    SvarSlett
  4. Stilig...
    Godt det berre var ein ;-)

    SvarSlett